English

معاون فناوری ریاست جمهوری:

سیستم بانکداری تا چهار سال آینده متحول می شود/پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان

سورنا ستاری گفت: در حال حاضر مشکل من وام نیست چون منابع مالی پنجمین اولویت شرکت های دانش بنیان است و امروز مشکل من تفکر بانکداری است.

سیستم بانکداری تا چهار سال آینده متحول می شود/پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در نشست مدیران بانک پارسیان با سورنا ستاری معاون فناوری رییس جمهور به توانمندی های این بانک پرداخته شد.

سورنا ستاری معاون فناوری رییس جمهور در این نشست با تاکید بر ضرورت همراهی با فناوری گفت: مبارزه با فناوری محکوم به شکست است، خوشبختانه در حوزه بانک مرکزی نیز موفقیت های در این بخش به دست آمده و این هنر متخصصان داخلی است.

او با تاکید بر اینکه در حوزه استارت اپی باید هفته ای ده درصد رشد می کند: در آینده سیستم بانکداری با تغییرات و نوآوری روبرو می شود و بانک برای ماندن باید نوآوری ایجاد کنند. از این رو باید آگاه بود در چهارسال آینده شرکت های بزرگ ایران خودروسازها و فولادسازها نیستند بلکه همین شرکت های استارت آپی خواهند بود.

او با بیان اینکه تامین منابع موضوع پنجم و ششم است تصریح کرد: بیشتر بحث فضای کسب و کار، قوانین و مقررات و نیروی انسانی است که ایران در زمینه نیروی انسانی جز چند کشور نخست است.

ستاری با بیان اینکه مشکل من وام نیست بلکه تفکر بانکداری است گفت: بانک ها باید دانش بنیان ها را درک کنند. همان طور که در جامعه توانمندی فرد دیده نمی شود و بیشتر به ماشین فرد یا اینکه پدر او کیست توجه می شود.    

زارعی مدیرعامل شرکت لیزینگ پارسیان با اشاره به اینکه سال گذشته قراردادی با صندوق نوآوری و شکوفایی قراردادی را امضا کرده اند گفت: مبلغ حمایتی این قرارداد برای تسهیلات هزار میلیارد ریالی بود و بعد از در حوزه ساخت کنتور آب، فعالیت های پیمانکاری و بیمارستانی فعالیت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه