English

خبرگزاری موج گزارش می دهد

توسعه فعالیت بانک پارسیان در حوزه تجارت الکترونیک

شرکت پارسیان با ورود به فعالیت های فن‌آورانه نه تنها از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند به تولید نرم افزار، کارتخوان ها و...فعالیت می کند.

توسعه فعالیت بانک پارسیان در حوزه تجارت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری موج، دستاوردهای حوزه دانش بنیان بانک پارسیان با حضور مدیرعامل بانک پارسیان و سورنا ستاری معاون فناوری رییس جمهور برگزار شد. 

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت های بانک گفت: در شش ماهه گذشته در حوزه دانش بنیان 22 شرکت به بانک معرفی شدند که به 10 شرکت 144 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 12 شرکت در حال طی کردن مراحل هستند.

او با بیان اینکه 1259 شرکت کوچک و متوسط مراجعه کرده اند افزود: نزدیک به 7 هزار و 250 میلیارد تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

پرویزیان با تاکید بر اینکه ما همچون سایر بانک ها در زمینه ضمانت نامه مشکل داریم افزود: بخشی از این مشکل از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی حل شده است.

او درباره تامین مالی لیزینگ نیز تصریح کرد: با صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهمنامه همکاری برای ارائه خدمات مالی به دانش بنیان ها منعقد شده است. همچنین برای شرکت های صادرکننده از طریق منابع بانک  و صندوق توسعه ملی پیش بینی های لازم انجام شده است. در مجموع 100 میلیارد از منابع ریالی و 100 میلیارد منابع دلاری صندوق و 130 میلیارد منابع بانک در نظر گرفته شده است.

پور رنجبر مدیرعامل گروه داده پردازی پارسیان با اشاره به اینکه پروژه های از سخت افزار به سمت نرم افزار در حال حرکت است گفت: در پروژه ها به دنبال هوشمند سازی بوده ایم که نخست شهرهوشمند در نظر گرفته ایم و عامل دوم اینکه از تجهیزات داخلی استفاده کرده ایم.

او با تاکید بر اینکه 1100 میلیارد  سرمایه گذاری شده گفت: در آینده این سرمایه گذاری به بیش از 5000 هزار میلیارد افزایش می یابد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال 1379 به صورت سهامی خاص تاسیس و در سال 89 به سهامی عام تبدیل شد. این شرکت بیشتر در زمینه تولید نرم افزار، تامین و پشتیبانی کارتخوانهای فروشگاهی و ارائه انواع کارت ها فعالیت می کند. همچنین شرکت تجارت پارسیان کیش در مهر 87 در منطقه آزاد کیش برای انجام فعالیت های تجارت الکترونیک پارسیان در منطقه کیش ثبت شد و در سال 90 با تغییر موضوع فعالیت و ترکیب سهامداران جزء مجموعه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان محسوب می شود. این شرکت نماینده کارتخوان های بیتل کره جنوبی است. همچنین تولید کننده رول های حرارتی و تحریر کاغذهای کره جنوبی تولید می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه