English

تقدیر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به بانوان سرپرست خانوار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گیلان با اهدای دو لوح تقدیر جداگانه از طرف معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گیلان از زحمات مدیریت و پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گیلان تقدیر کرد.

تقدیر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به بانوان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست بلادی چولابی مدیر شعب استان گیلان ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد بانک در حوزه های مختلف گفت: این بانک با اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران تعداد ۳۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار یک هزار میلیارد ریال جهت حمایت از زنان سرپرست خانواده در کشور تخصیص داده که سهم استان گیلان ۱۱۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۳ میلیارد ریال بوده که به بانوان سرپرست خانوار در ۱۸ شعبه این استان پرداخت شده است.

وی افزود: تمام فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران با نیت کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت برنامه ریزی و طرح های بانک نیز در راستای برقراری عدالت اجتماعی طراحی شده است و این بانک با داشتن سبد محصولات متنوع و با حمایت سازمان ها و خیرین می تواند گامهای موثری را جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه بردارد. 

در ادامه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گیلان، ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد بانک در استان گیلان به ویژه پرداخت تسهیلات به بانوان سرپرست خواستار تداوم همکاری ها با این بانک شد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار فاطمه رفیعی، با اهدای دو لوح تقدیر جداگانه از طرف معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان گیلان از زحمات مدیریت و پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گیلان تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی