English

تقدیر مسئولان بیمه‌ کوثر از افتخارآفرینان تیم ملی جودوی کشورمان

به‌منظور تقدیر از افتخارآفرینان تیم ملی جودوی کشورمان مسئولان بیمه‌کوثر با مسئولان فدراسیون و جمعی از ملی‌پوشان این تیم دیدار کردند.

تقدیر مسئولان بیمه‌ کوثر از افتخارآفرینان تیم ملی جودوی کشورمان

به‌گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌ کوثر؛ این مراسم باحضور جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای‌مسلح، مدیرعامل و معاونان و جمعی از مدیران شرکت بیمه‌کوثر و همچنین دبیرکل فدراسیون جودو و سرمربیان و مربیان تیم‌های بزرگسالان و جوانان و تعدادی از ملی‌پوشان تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی 2018 به باکو برگزار شد.

مدیرعامل شرکت در این نشست صمیمی ضمن تبریک مجدد به اعضای این تیم اعتماد به جوانان، پشتکار و پیگیری را عامل موفقیت‌های چشمگیر جوانان ایرانی در عرصه‌های گوناگون دانست و گفت: امید است بتوانیم در اجرای مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش‌های پرطرفدار گام‌های استواری برداریم و شاهد پیروزی‌های روزافزون ملی‌پوشان ایرانی در رقابت‌های جهانی باشیم.

در این دیدار به‌رسم یادبود به مدال‌آوران طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهانی هدایایی تقدیم شد و برای حاضران بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری و حامی صادر شد. همچنین اعضای این تیم نیز به نشان قدردانی نماد مسابقات را به شرکت بیمه‌کوثر اهدا کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه