English

​با حضور مدیر عامل بانک صادرات ایران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛

٢٦ هزار فقره وام ٥٠ میلیون ریالی به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد

٢٦ هزار فقره وام ٥٠ میلیون ریالی با حضور مدیرعامل‌ بانک صادرات ایران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در فاز اول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.

٢٦ هزار فقره وام ٥٠ میلیون ریالی به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، بعد از ظهر امروز شنبه مراسم ویژه واریز وام ٥٠ میلیون ریالی به حساب بازنشستگان کشوری با حضور حجت‌اله صیدی و جمشید تقی‌زاده در محل شعبه مستقل مرکزی برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار و وام مذکور به ٢٦ هزار بازنشسته به صورت برخط پرداخت شد.

 مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم با اشاره به برگزاری نشست موفقیت‌آمیز با مدیرعامل صندوق بازنشستگی، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با دارا بودن شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، بهترین شرایط را برای ارائه خدمات به بازنشستگان محترم دارد و بر اساس توافق‌های صورت گرفته با صندوق، خدمات بانک به طور منظم ادامه خواهد یافت. 

وی افزود: همان‌طور که وعده دادیم امروز در فاز اول ٢٦ هزار نفر وام ضروری ٥٠ میلیون ریالی را دریافت کردند که این تعداد تا پایان سال به ٢٠٠ هزار فقره خواهد رسید و ٢٠٠ هزار فقره دیگر نیز در شش ماه اول سال ٩٨ به بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

در این مراسم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز با تقدیر از حمایت‌های بانک صادرات ایران گفت: در طرح پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری، ٤٠٠ هزار نفر از بازنشستگان از این وام بهره‌مند خواهند شد و امروز با حمایت بانک صادرات ایران در فاز اول ٢٦ هزار نفر این وام را دریافت کردند.

وی افزود: قدم‌های بزرگ‌تری در این راستا با مشارکت بانک صادرات ایران برای تفاهم‌های بعدی برداشته شده که نتایج آن در بلندمدت برای بازنشستگان با خبرهای خوشی همراه خواهد بود.

بنابراین گزارش، با تامین اعتباری بانک صادرات ایران، فاز اول پرداخت این وام ضروری با نرخ کارمزد ٤ درصدی از روز شنبه ٧ مهرماه آغاز شده و بر اساس توافقات صورت گرفته بین بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، طبق اولویت‌بندی و به صورت تدریجی تا نیمه اول سال آینده به ٤٠٠ هزار نفر از مشمولین طرح پرداخت خواهد شد. 

بانک صادرات ایران در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان کشور، از سال ٩٤ تاکنون نیز ٢٧ هزار و ٤٠٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیش از ٧٥٠ هزار نفر از آن‌ها پرداخت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این آقایان چه کسانی بودند که 50میلیون گرفتند ولی من موفق به دریافت وام 20میلیونی نشدم برای دادندوام هم نیاز به پارتی بازی دارد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی