English

آیت الله حیدری:

مجموعه مهر اقتصاد برخاسته از بطن نهاد های انقلابی است

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان با آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

مجموعه مهر اقتصاد برخاسته از بطن نهاد های انقلابی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان؛ آیت الله حیدری _ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری_ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در راستای عملیاتی کردن  اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، گفت: بانکداری شریان حیات بخش اقتصاد است و بدون بانکداری سالم هیچ بخشی از اقتصاد امکان فعالیت ندارد.

وی در ادامه این دیدار با تبیین شرایط اقتصادی استان در بخش تولید و اشتغال، گفت: در صورت حمایت بیشتر بانک ها و بنگاه های اقتصادی از بخش های تولید، صنعت و کشاورزی می توان شاهد اشتغال پایدار و رشد و توسعه روز افزون منطقه بود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با انتقاد از فرآیند دست و پاگیر اداری در کشور  آن را یکی از چالش های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: چنانچه یک سیستم اداری فاقد روحیه اسلامی، انقلابی و تعهد شرعی باشد، باعث ایجاد خلل و رکود در جامعه می شود و علت اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برانقلابی بودن تاکید می کند، به این خاطر است که تنها با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی است که کارها پیشرفت می کند.

آیت الله حیدری در ادامه با اشاره به عملکرد بانک مهر اقتصاد در عرصه اقتصاد مقاومتی و ضمن تقدیر از اقدام اخیر این بانک در بیابان زدایی، بیان داشت: بحمدالله مجموعه مهر اقتصاد برخاسته از بطن نهاد های انقلابی است و همین امر مسئولیت آن را سنگین تر می کند لذا باید با روحیه انقلابی به گونه ای عمل کنید که در تمامی جهات الگو باشید.

در ادامه این دیدار مسعود حاتم وند_ رئیس اداره امور شعب استان خوزستان_ به ارائه گزارشی از حوزه فعالیت بانک در حوزه های های مختلف اقتصادی و بانکداری اسلامی پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه