English

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر بانک محور بودن اقتصاد کشور گفت: بانک ملی ایران همواره نقشی بی بدیل در رشد، توسعه و آبادانی کشور داشته و همکاران شعب، سربازان صف مقدم جبهه اقتصادی هستند.

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1397 اداره امور شعب استان مرکزی که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و روسای حوزه ها، شعب، دوایر ستادی و کارشناسان اداره امور شعب برگزار شد، اولویت نخست و مهم این بانک را جلب رضایت مندی مشتریان و مردم دانست و اظهار کرد: کارکنان بانک به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی، مهمترین نقش را در جذب منابع و مشتریان دارند و از این رو باید همواره مورد حمایت قرار گیرند.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران نقشه راه کنونی سیستم بانکی را کارمزد محوری عنوان کرد و به ارایه راهکارهایی در تحقق این مهم پرداخت.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز ضمن تقدیر از همکاران اداره امور شعب استان مرکزی برای تحقق هدف گذاری های بانک و نیز تاکید بر پیگیری و وصول مطالبات و افزایش سودآوری گفت: کارکنان از رفتار و عملکرد مدیران و روسای شعب الگو می گیرند بنابراین مدیران باید بسیار ساعی، تلاشگر، انقلابی و جهادی عمل کنند.

احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان مرکزی نیز آمار و عملکرد این اداره امور شعب را تشریح کرد و گفت: این اداره امور شعب در تمامی بخش ها مقام اول را در شبکه بانکی استان مرکزی دارد که بیانگر تلاش بی وقفه همه کارکنان در این استان است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به اراک از دوایر ستادی اداره امور شعب استان مرکزی، شعبه اراک و پایگاه شبانه روزی شهاب ملی بازدید و با همکاران گفت و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه