English

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:

عاشورای حسینی الهام بخش انقلاب اسلامی است

همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و در آستانه هفته دفاع مقدس، مدیر عامل و جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد با حضور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در شهر خمین با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

عاشورای حسینی الهام بخش انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره امور شعب استان مرکزی، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در این بازدید، اظهار داشت: تقوا و خدا محوری اساس حرکت امام و انقلاب اسلامی بود و حماسه عاشورای حسینی و قیام کربلا الهام بخش این حرکت می باشد.

همچنین در سفر مدیر عامل بانک به استان مرکزی، از شعب دلیجان، محلات، خمین، شازند و مهاجران نیز بازدید به عمل آمد و ایمانی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان هدف از سفر به استانها را آشنایی با مسائل و مشکلات همکاران عنوان کرد و گفت: باید با تدبیر، تلاش و راهکار مناسب، موانع و مشکلات استان به ویژه در بخش املاک شعب و سرپرستی پیگیری و مرتفع شود.

وی مهمترین سرمایه و شاخص اصلی بانک را وجدان کاری، ارزش مداری،اخلاص و تعهد کارکنان و مدیران آن دانست و افزود: اخلاق گرایی، مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان باید همواره سرلوحه همکاران باشد.

ایمانی با تاکید بر استفاده از فکر و خرد جمعی، گفت: کارگروهی از مهمترین عوامل در رسیدن به اهداف بانک است از اینرو باید با استفاده از دانش روز و به کارگیری همه توانایی ها و ظرفیتها بانکی پیشرو در تمامی زمینه ها باشیم.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی موفقیت‌ها و دستاوردهای بانک در سال‌های اخیر را مرهون زحمات همکاران دانست و با تاکید بر مصرف بهینه منابع، توسعه سهم بازار و جذب منابع ارزان قیمت، گفت: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار مالی کشور از برنامه‌های راهبردی می باشد که رسیدن به آن تنها با تلاش مستمر کارکنان محقق می‌شود.

گفتنی است در این بازدیدها مدیر کل امور مدیران، جانشین مدیریت کل بازرسی و حسابرسی و مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه