English

پرداخت بیش از ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک ملی

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از 123 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از 123 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک ملی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در حمایت از ازدواج جوانان در پنج ماه ابتدای امسال بیش از 123 هزار و 123 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 19 هزار و 218 میلیارد ریال تخصیص داده است.

بانک ملی ایران از ابتدای مردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری و در یک سال دولت دوازدهم نیز تعداد 214 هزار و 688 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش 25 هزار و 381 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین این بانک در طرح ضربتی ازدواج سال گذشته، بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج را کسب کرد و از این رو مورد تقدیر بانک مرکزی قرار گرفت.

سقف تسهیلات ازدواج در سال 96 مبلغ 10 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با مدت بازپرداخت 48 ماه، اقساط مساوی و نرخ کارمزد 4 درصد بود.

سقف این تسهیلات در سال 97 به منظور حمایت از ازدواج جوانان و بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به 15 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت 60 ماهه و نرخ کارمزد 4 درصد افزایش یافت که پرداخت آن بلافاصله در تمامی شعب بانک ملی ایران کلید خورد.

لازم به ذکر است، به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه