English

مدیرکل امور مدیران بانک:

شایسته سالاری مهم ترین شاخص در انتخاب مدیران می باشد

مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد، در همایش مدیران ستادی و روسای شعب استان فارس دو شاخصه جانشین پروری و شایسته سالاری را از اصول مدیریت اسلامی و مورد توجه مدیران بانک برشمرد.

شایسته سالاری مهم ترین شاخص در انتخاب مدیران می باشد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، یداله جعفری  مدیرکل امور مدیران بانک  در این نشست، گفت: در مدیریت اسلامی بر دو اصل جانشین پروری و شایسته سالاری تاکید شده که این دو اصل مدنظر مدیران بانک نیز قرار دارد و در کنار این 2 شاخصه، نظارت، کنترل و جلوگیری از تخلف نیز مورد توجه می باشد.

وی با بیان اینکه از نظر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) تدبیر در مدیریت بسیار مهم است، اظهار داشت: تدبیر همان پایبندی به اصل مشورت است و به معنای دوری از روزمرگی و انتخاب بهترین راهکارهای ممکن است.

جعفری به علل زیان اقتصادی از دیدگاه حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) علل زیان اقتصادی در خانواده و جامعه را 4 عامل سوء تدبیر، ضعف مدیریت، هزینه های بالا و تبذیر بیان می کنند لذا باید در امور مالی خود این موارد را مدنظر قرار دهیم و آنها را برای جلوگیری از زیان اقتصادی به کار بندیم.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: مدیران ستادی و روسای شعب بانک مهر اقتصاد در استان فارس زحمات زیادی برای برندسازی، ایجاد اعتماد و افزایش ضریب نفوذ بانک کشیده اند که باید از آنها تشکر کرد .

جعفری همچنین از اقدامات انجام شده توسط روسای دوایر در راستای سرکشی و نظارت بر شعب سراسر استان  قدردانی کرد.

در این جلسه سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس ـ به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان پرداخت و گفت: استان فارس از پهناورترین استان های کشور است اما با این حال با برنامه ریزی انجام شده از تمامی شعب استان نظارت به عمل آمده است.

ترابی گفت: برای آشنایی بهتر مدیران و مسئولین استانی با خدمات بانک مهر اقتصاد جلسات منظمی با آنها داشتیم که این امر موجب شد تا دیدگاه مدیران استان نسبت به بانک و اقدامات آن بیشتر و مثبت تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه