English

مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی ایران برگزار شد

مراسم معارفه عادل غلامی سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی ایران برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک ملی ایران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک و جمعی از مدیران استانی و صنعتگران فعال استان برگزار شد، از محمد سلطانی رئیس سابق اداره امور شعب استان که به توفیق بازنشستگی نائل شد تقدیر و عادل غلامی به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.

عضو هیات مدیره بانک در این مراسم با بیان این که نسبت معوقات به تسهیلات پرداختی اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی از حد متوسط کمتر است، گفت: از این که صنعتگران استان به بازپرداخت به موقع تسهیلات دریافتی متعهدند، خوشحالیم.

محمود شایان اظهار کرد: بهداشت اعتباری در بانک ملی ایران به شدت پیگیری می شود و این نیز در گروی همکاری جدی ادارات امور شعب است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در بازدید از شعبه فلکه تختی تبریز با اشاره به اینکه دشمنان پس از جنگ تحمیلی و اعمال توطئه های سیاسی، سعی دارند از طریق فشار اقتصادی علیه کشور ما به اهداف خود برسند، گفت: با توجه به ظرفیت های کشور می توانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

شایان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین منابع واحدهای تولیدی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن در کنار جنگ اقتصادی از طریق جنگ روانی درصدد ایجاد نارضایتی در جامعه است و کارکنان شعب با توجه به اینکه رابطه مستقیم با مردم دارند، باید تکریم مشتریان را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران هم در این مراسم با بیان اینکه بانک ها واسط وجوه هستند، گفت: 90 درصد تامین مالی کشور توسط بانک هاست و از این میزان هم حجم عمده ای توسط بانک ملی ایران انجام می شود.

حمیدرضا فتحی بیرانوند در ادامه بر لزوم حمایت بانک ملی ایران از مردم با توجه به شرایط خاص اقتصادی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه