English

کار گروه تحقیق و توسعه موسسه اعتباری کاسپین تشکیل و آغاز بکار کرد

کارگروه تحقیق و توسعه موسسه اعتباری کاسپین به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکارهای عملی، با حضور علی نعیمی مدیرعامل و جمعی از پایوران موسسه آغاز به کار کرد.

کار گروه تحقیق و توسعه موسسه اعتباری کاسپین تشکیل و آغاز بکار کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت موسسه اعتباری کاسپین، در این جلسه مدیرعامل موسسه طی سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از نتایج اتاق­های فکر و کارگروه­ های علمی و تجربی، اشتراک مساعی در زمینه آینده پژوهی و رفع مسائل و مشکلات موسسه و ورود به عرصه خدمت ­رسانی در نظام بانکی کشور را ضروری دانست.

علی نعیمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد :در فضای کسب و کار کنونی عدم وجود انعطاف در برنامه­ ها و نداشتن برنامه­ ریزی هدفمند، می­تواند به مشکلات جبران­ ناپذیری منجر شود. لذا، شرکت­ ها و مؤسساتی که قصد دارند در مقابله با بحران­ های پیش رو آسیب کمتری دیده و در عین حال در بازار رقابت سهم خود از بازار را افزایش دهند، در واقع شرکت­ ها و سازمان­ هایی هستند که نیاز به داشتن استراژی­ های مناسب را درک کرده­ اند. این استراژی ها باید از طریق طوفان فکری و با بررسی همزمان داشته ­ها و نیازها بدست آمده و در گذر زمان اصلاح شده و عملیاتی گردد. موسسه اعتباری کاسپین نیز با توجه به شرایط خود در بازار پولی، تاریخچه پرفراز و نشیب و همچنین پتانسیل­ های موجود، می­ بایست با اتخاذ تصمیمات مناسب، وضعیت خود را از هر لحاظ سامان داده و بتواند به جایگاه مناسبی در بازار پولی دست یابد. برای انجام این مهم می توان با استفاده از کارگروهی داخلی به مسائل و نیازهای موسسه با رویکرد نو نگریست و با ارائه ایده­ های مناسب و کاربردی به مدیریت موسسه، به سمت اهداف متعالی قدم برداشت.

در پایان مراسم احکام اعضای کار گروه تحقیق و توسعه توسط مدیر عامل اعطاء و کارگروه عملاً فعالیت خود را آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه