English

بانک پارسیان میزبان نشست هم اندیشی روابط عمومی بانک‌ها باموضوع پیام‌رسان های داخلی

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی بانک‌ها به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه جاری روز روابط عمومی در تاریخ 11 اردیبهشت ماه و به میزبانی بانک پارسیان و با حضور دکتر پرویزیان، مدیرعامل و دیگر مدیران بانک پارسیان و مدیران روابط عمومی بانک مرکزی ج.ا.ا، بانک ها و موسسات اعتباری و معاون اشتغال کمیته امداد امام (ره) برگزار شد.

بانک پارسیان میزبان نشست هم اندیشی روابط عمومی بانک‌ها باموضوع پیام‌رسان های داخلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این نشست با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی  بیشتر بانک ها، گفت : با توجه به هجمه ها و سختی هایی که بانک ها با آن مواجه هستند، مردم به بانک ها اعتماد دارند و آن را محلی مطمئن و امن می دانند و لذا ضروری است که این اعتماد تقویت و از این اعتماد برای وحدت اجتماعی استفاده شود و بانک مرکزی در این خصوص می تواند نقش مهم ایفا و در این زمینه به بانک ها کمک کند.

مدیرعامل بانک پارسیان با ارایه راهکاری برای سهولت اجرای  ابلاغیه اخیر ارزی بانک مرکزی در خصوص سپرده پذیری ارزی بانک ها برای جلوگیری از التهاب بازار،گفت : صدور کارت ارزی برای مسافران و زائران سپرده ارزی را جذاب می کند و بانک پارسیان به این منظور این خدمت را در دستور کار قرار داده که بزودی عملیاتی خواهد شد.

دکتر پرویزیان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم حمایت بانک ها از مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام (ره) ، افزود : در سالی که مزین به شعار"حمایت از کالای ایرانی" است، لازم است تا بانک ها نیز از مددجویانی که از تسهیلات بانک ها خودکفا شده اند و کالاهایی خوبی را تولید کرده اند، استفاده کنند.

شبکه بانکی در مسئله فقر زدایی نقش موثری ایفا کرده است.

عبدالملکی ، معاون اشتغال کمیته امداد امام (ره) که دراین نشست به عنوان میهمان ویژه حضور داشت؛ با تاکید بر حمایت بانک ها از کمیته امداد، گفت : شبکه بانکی در مسئله فقر زدایی نقش موثری  ایفا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از اوایل دهه هفتاد تاکنون،  کمیته امداد بر اساس تسهیلات شبکه بانکی 5/1 میلیون طرح اقتصادی خرد و با تسهیلات مستقیم شبکه بانکی حدود 750 هزار طرح اجرا کرده است.

عبدالملکی افزود: از سال90 تاکنون حدود 7500 میلیارد تومان شبکه بانکی به مددجویان تسهیلات اشتغال اعطا کرده است که این منجر شده است که سالانه 1000میلیارد تومان در هزینه های کمیته صرفه جویی شود.

معاون اشتغال کمیته امداد با بیان اینکه می بایست نقش مسئولیت های اجتماعی بانک ها بیشتراطلاع رسانی شود، افزود: کمیته امداد در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است این آمادگی رادارد تا نمایشگاهی از کالاهای مددجویانی که ازتسهیلات بانک ها خودکفا شده اند برگزار تا بانک ها بتوانند ازاین کالاها و خدمات استفاده کنند.

وی  با اشاره به برنامه کمیته  امداد برای کمک به فروش محصولات مددجویان، گفت :  :دوستان شبکه بانکی در تداوم مسئولیت های اجتماعی خود، می توانند کالای مورد نیاز کارکنان خود را از این مددجویان تهیه کنند.

در این همایش ضرورت حضور بانک‌ها درشبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان، شبکه‌های اجتماعی موجود و همچنین معرفی شبکه اجتماعی داخلی برخی بانک ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، از مهم‌ترین اهداف این همایش، پیشگیری از سواستفاده‌های احتمـالی، یکپارچه‌سازی شبکه بانکی در تعاملات و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نحوه استفاده از پیام رسان‌های داخلی و حمایت از استارتاپ های داخلی است تا شبکه بانکی با هم‌اندیشی و هم‌فکری همکاران روابط عمومی بتواند در پیشبرد اهـداف عالی صـنعت بانکداری یعنی خدمت به جامعه و حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت موفق‌تر از قبل ظاهر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی