English

اهداف و برنامه های سال ٩٧ بانک صادرات ایران تبیین شد

مدیر عامل بانک صادرات ایران در نشست هم اندیشی سراسری مدیران این بانک اهداف و برنامه های ابلاغی سال ٩٧ را مورد تاکید قرار داد.

اهداف و برنامه های سال ٩٧ بانک صادرات ایران تبیین شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشست هم‌ اندیشی مدیران عالی شبکه بانک صادرات ایران با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت‌ مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران امور، مدیران مناطق و استانها و روسای ادارات با هدف تبیین و تشریح سیاست‌ ها و برنامه‌ های استراتژیک بانک در سال 1397 در قالب بودجه ابلاغی سال 97 در برج سپهر برگزار شد.

حجت‌ اله صیدی در این همایش ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برای بهبود منابع بانک و تلاش‌ های صورت گرفته در ماه‌ های اخیر، اهتمام برای برگزاری موفق مجمع سال مالی 96 بانک را به سه راهکار تلاش مضاعف در فضای کسب و کار کنونی، مد نظر قرار دادن مشکلات کلان نظام بانکی و تلاش دوچندان برای کنترل آنها و افزایش فعالیت کلیه همکاران برای تحقق برنامه‌ ها و اهداف بلند‌مرتبه بانک در بودجه سال 97 منوط دانست.

وی در عین حال  همکاری تک تک کارکنان بانک، پایش مستمر اهداف و برنامه ها، همکاری تنگاتنگ با مشتریان بانک و برداشتن گام های بلند در بازاریابی را نیز مورد توجه قرار داد.

دراین مراسم همچنین غلام سوری نائب رییس و عضو هیات مدیره بانک فعالیت های بین المللی ارزی شعب داخلی و خارجی را مورد اشاره قرار داد و رضا صدیق عضو هیات مدیره این بانک نیز به واکاوی جزییات بودجه سال ٩٧ بانک و بررسی راهکارهای دست یابی به بهترین نتایج آن پرداخت.

گفتنی است، برشمردن دستاوردهای ماه های اخیر، تلاش برای بهبود نسبت های منابع و مصارف، جانمایی بهتر شعب، جذب بیشتر منابع ارزان قیمت، رعایت دقیقتر بسته اعتباری نیز از جمله مواردی بود که در این نشست توسط امیر یوسفیان معاونت اعتباری و علی حاجی پور معاونت شعب و بازار یابی بانک صادرات ایران مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی