English

در پرتال بانک مرکزی؛

نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک مرکزی اعلام شد

نتایج اولین مرحله آزمون استخدامی مورخ ۱ دی ماه ۱۳۹۶ بانک مرکزی، در سامانه «ثبت نام آزمون استخدامی» به نشانی azmoon.cbi.ir قرار گرفته است.

نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک مرکزی،نتایج اولین مرحله آزمون استخدامی مورخ ۱ دی ماه ۱۳۹۶ بانک مرکزی، در سامانه «ثبت نام آزمون استخدامی» به نشانی azmoon.cbi.ir  قرار گرفته است. تعداد اسامی اعلام شده بر روی سامانه مورد اشاره، تا سه برابر مجوز استخدامی در هر ردیف شغلی بوده و استخدام نهایی در بانک مرکزی نیز منوط به پشت سرگذراندن موفقیت آمیز تمام  مراحل شامل مصاحبه علمی،گزینش، عدم سوء پیشینه، معاینات پزشکی و استعلام های مربوطه خواهد بود، لذا درج اسامی داوطلبان، هیچ گونه تعهدی مبنی بر استخدام ایشان برای این بانک ایجاد نمی کند.

لازم به ذکر است، عدم درج اسامی قبول شدگان در برخی از ردیف های شغلی، به دلیل عدم کسب حدنصاب نمره آزمون از سوی داوطلبان حسب مفاد آگهی استخدامی است.

در پایان خاطرنشان می شود از پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی متعاقباً از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام توسط داوطلب ارایه شده دعوت به عمل خواهد آمد. لذا خواهشمند است طی این مدت از تماس با بانک مرکزی جداً خودداری فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه