English

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد

تجلیل و تکریم دکتر صادق از خانواده معظم شهدای بیمه دانا

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا در مراسم تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدای بیمه دانا، ظرفیت ها و توانایی های این شرکت بزرگ بیمه ای را عاملی برای ادامه رشد و موفقیت آن در عرصه صنعت بیمه دانست.

تجلیل و تکریم دکتر صادق از خانواده معظم شهدای بیمه دانا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل روابط عمومی بیمه دانا، بیژن صادق روز 16 بهمن ماه جاری در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با گرامیداشت ایام خجسته و فرخنده دهه مبارک فجر و تکریم از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کلیه دستاوردهای سال های گذشته حاصل فداکاری ها، ایثار و از خود گذشتگی های افرادی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی از خود مجاهدت های فراوانی نشان دادند.

وی با اشاره به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد که باید در انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به نسل بعدی بیش از پیش عمل کنیم.

صادق در ادامه اضافه کرد: در این سال ها اقدامات زیادی انجام شده که امیدواریم با توجه به ظرفیت ها و منابع مادی و معنوی فراوانی که در جامعه داریم، بتوانیم به نحو مطلوب پاسخگوی نیازها و مطالبات عمومی مردم به ویژه خانواده معظم شهدا باشیم.

صادق با اشاره به خون های ریخته شده فراوان برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی و دینی که مسوولان بر گردن خانواده معظم شهدا دارند، تاکید کرد: در این ایام خجسته که به سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نزدیک می شویم، امیدواریم با تلاش همگانی، صداقت و وجدان کاری بتوانیم بیش از پیش به مطالبات و نیازهای خانواده معظم شهدا پاسخ درخور توجهی بدهیم.

مدیر عامل بیمه دانا در بخش پایانی صحبت های خود، به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این شرکت اشاره و ابراز امیدواری کرد: با افزایش نعمات و امکانات موجود، بهره مندی همکاران شرکت به ویژه خانواده معظم شهدا از این امکانات بیشتر شود.

پیش از سخنان صادق، علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی بیمه دانا که خود از خانواده معظم شهداست، طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به همکاران ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت، ابراز امیدواری کرد: میراث گرانبهای رسیده به این خانواده های بزرگ به خوبی توسط آنها حفظ و به نسل بعدی منتقل شود.

در پایان مراسم از طرف صادق نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا به اعضای خانواده معظم شهدای این شرکت لوح های تقدیر و هدایایی اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی