English

با حضور دو بانک ایرانی؛

قرارداد فاینانس ۵ میلیارد یورویی ایران و ایتالیا امضاء شد

قرارداد خط اعتباری فاینانس ۵ میلیارد یورویی، بین بانکهای ایرانی و موسسهInvitalia Global Investment به منظور تامین مالی پروژه‌های عمرانی و تولیدی کشور، امضاء شد.

قرارداد فاینانس ۵ میلیارد یورویی ایران و ایتالیا امضاء شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک مرکزی، قرارداد خط اعتباری فاینانس ۵ میلیارد یورویی، بین بانکهای ایرانی و موسسهInvitalia Global Investment، به منظور تامین مالی پروژه‌های عمرانی و تولیدی کشور، امضاء شد.

بر اساس این قرارداد که دو بانک ایرانی صنعت و معدن و خاورمیانه، آن را امضاء کرده‌اند و امکان الحاق سایر بانکهای ایرانی به آن وجود دارد، پروژه‌های عمرانی و تولیدی کشور که با استفاده تکنولوژی، ماشین‌آلات یا خدمات فنی و مهندسی کشور ایتالیا اجرا می‌شوند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بنا به اعلام بانک مرکزی، استفاده از این خط اعتباری، با رعایت قوانین و مقررات داخلی، خصوصاً الزامات مندرج در قانون برنامه ششم توسعه، قوانین بودجه سنواتی و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط میسر خواهد بود.

همچنین تمام پروژه‌های بخش دولتی و غیردولتی که اولویت آنها به تأیید دستگاه‌های ذیربط رسیده و مجوزهای مربوطه را اخذ کرده باشند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پس از انعقاد قرارداد با کشورهای هند، چین، کره جنوبی، دانمارک، اتریش و روسیه‌ در ماه‌های اخیر، ایتالیا هفتمین کشوری است که قرارداد فاینانس با آن منعقد می‌شود و بدین ترتیب، گام دیگری در راستای تنوع‌بخشی به خطوط اعتباری فاینانس قابل دریافت برای تأمین مالی پروژه‌های کشور برداشته شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه