English

بانک صادرات ایران در خدمت مردم

اهم تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در بخش های مختلف اقتصادی کشور از ابتدا تا پایان آذر ماه سال جاری از ٣٩ هزار و٥٣٦ میلیارد ریال فراتر رفت که حمایت از تولید داخلی، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، پشتیبانی از بنگاه های کوچک و متوسط، صادرات و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به ترتیب بیشترین سهم از این تسهیلات را به خود اختصاص داده اند.

بانک صادرات ایران در خدمت مردم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نقش این بانک طی سال های اخیر به عنوان بازوی قدرتمند دولت در اجرایی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و زدودن چهره فقر از بخش های کمتر توسعه یافته کشور با حمایت از مشاغل خانگی و یاری رساندن به آسیب دیدگان از حوادث قهری و غیر مترقبه درکشور و عمل به مسئولیت های اجتماعی، نقش بی بدیلی بوده به نحوی که در تداوم همراستایی بانک با اهداف و اقدامات دولت طی ٩ ماه ابتدای سال ٩٦، حجم تسهیلات پرداخت شده به بخش های مورد اشاره از ٣٩ هزار و٥٣٦ میلیارد ریال فراتر رفته و روند افزایشی آن تا پایان سال جاری همچنان ادامه خواهد یافت.

 بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران طی مدت مورد اشاره با پرداخت بیش از٢٠ هزار و ٤٤٤ میلیارد ریال برای خرید کالاهای بادوام تولید داخل تسهیلات پرداخت کرده که اهمیت حمایت این بانک از صنعت داخلی را نمایان می سازد.

در این مدت قریب به ٨ هزار میلیارد ریال برای ساخت یا خرید مسکن اقشار ویژه توسط بانک صادرات ایران در اختیار خانواده های محترم شهدا، جانبازان وایثارگران قرار گرفته است. بنگاه های کوچک و متوسط متوقف و یا در حال فعالیت با ظرفیتی کمتر از ظرفیت اسمی نیز ، با تسهیلاتی بالغ بر ٥٥٠٠ میلیارد ریال از سوی بانک صادرات ایران مورد حمایت قرار گرفته اند.

طی این زمان، بیش از  ٣٢٠٠ میلیارد ریال برای رونق بخشی به بخش صادرات کشور توسط این بانک پرداخت شده که در بهبود صادرات غیر نفتی کشور نقش مثبتی ایفا کرده است. نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز با تخصیص بالغ بر ١٤٨٦ میلیارد ریال مورد توجه مدیران بانک صادرات ایران بوده است.

همچنین طی ٩ ماه مورد اشاره، اهتمام بانک صادرات ایران به ایجاد مشاغل خانگی، احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، تسهیلات ارزان قیمت به آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه و کمک به زندانیان معسر و و محکومان نیازمند منجر به پرداخت بیش از ٩٣٠ میلیارد ریال وام قرض الحسنه شده است.

علاوه براین، طی مدت مورد اشاره این بانک قریب به ٢٠ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در بخش های مختلف حمایتی کشور پرداخت کرده که تاثیر مهمی درحمایت از اقشارکم درآمد جامعه ایفا نموده است.

گفتنی است، حضور بانک صادرات ایران طی دهه های گذشته در تامین مالی زیر ساخت های بزرگ صنعتی، اقتصادی، رفاهی و درمانی، عامل توسعه و رونق بخشی به زندگی عامه مردم کشور بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی