English

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد

تاثیر چشمگیر مشارکت بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت خدمات بانک شهر در شهرهای مختلف گفت: نقش این بانک در اجرا و تکمیل پروژه های شهری چشمگیر و قابل توجه است.

تاثیر چشمگیر مشارکت بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، احمدرضا دستغیب با اشاره به ارائه خدمات گسترده بانک شهر به شهروندان گفت: اقدامات این بانک طی چند سال اخیر  موجب تسهیل در دریافت خدمات بانکی شده است که رضایتمندی مردم را به همراه داشته و قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سابقه خوب بانک شهر در ارائه  خدمات به شهروندان گفت: سوابق این بانک قابل توجه و کاربردی است زیرا به شهر و شهروند کمک می کند و از این رو موجب جلب اعتماد شهروندان شده است.

وی با اشاره به اقدامات بانک شهر در کلان شهرها افزود: طرح کارت شهروندی این بانک که در وسایل نقلیه عمومی استفاده می شود، خدمتی نوین به حمل و نقل شهری است و نقش مهمی در مدیریت فرایند پول خرد دارد.

دستغیب با تاکید بر تاثیر مشارکت بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه های شهری تصریح کرد: این مشارکت نه تنها از تعطیلی طرح های عمرانی جلوگیری کرده و می کند، بلکه سرعت و شتاب آنها را نیز بالا برده و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه پروژه‌ها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی