English

روایتی نو از «بصیرت و میثاق با ولایت»؛

خانواده بانک صادرات چشم انتظار نشانی از مدافع جاویدالاثر حرم

​فرا رسیدن روز نهم دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» یادآور مردان حماسه سازی است که در راه حفظ ارزش‌های والای اسلامی و دفاع از جایگاه ولایت جان خویش بر کف گرفته‌اند.

خانواده بانک صادرات چشم انتظار نشانی از مدافع جاویدالاثر حرم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، غیورمردانی که خیال خام بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را نقش بر آب کرده‌اند، با چنین روحیه انقلابی، امروز استوارتر گام در مبارزه با جهل تروریسم تکفیری نهاده‌اند تا جان نثاری برای دفاع از حریم ولایت، همچنان سر مشق نسل‌های متعهد آینده باشد.

بر پایه همین بصیرت و غیرت دینی، مدافعی از خانواده بزرگ بانک صادرات ایران برای پاسداری از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیهما) راهی خط اول مبارزه با تروریسم تکفیری شد تا در پیوستن به برادران شهیدش گوی سبقت را از دیگر همرزمانش برباید و با گذشتن از خویش، الگویی جاویدان برای دفاع از ارزش ها به یادگار بگذارد.

جاوید الاثر محمد قنبریان، کارمند بانک صادرات ایران در سمنان با ٢٠ سال سابقه کار شرافتمندانه در فروردین ماه سال ٩٥ با حضور در سوریه در راه آرمان های امام شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  به مقام والای جاویدالاثری دست یافت تا در رهایی از قالب تنگ دنیا، دل بی تاب خود را به دو برادر شهیدش پیوند زند و در روزگاری که بصیرت انقلابی اهمیت بیشتری یافته، حجت بر همگان تمام کند.

همسر جاویدالاثر محمد قنبریان در بیان گوشه ای از ویژگی های شخصیتی او می‌گوید: «محمد قنبریان سال ١٣٥٠ در خانواده ای مذهبی در شهرستان شاهرود متولد شد. پدر او شاغل در آموزش و پرورش و مادرش خانه دار بود. از ٢٢ سالگی وارد بانک شد. وی برادر ٢ شهید است که اولی سردار احمد قنبریان فرمانده سپاه گنبد بود که در سال ٥٨ در پی درگیری با منافقین در گنبد، پیکرش به عنوان اولین شهید شهر شاهرود تشییع شد. دومین برادر وی نیز در سال ٦١ در منطقه رقابیه عراق به جمع رزمندگان مفقودالاثر پیوست».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی