English

تفاهم نامه بانک انصار با جامعه حسابداران رسمی ایران

باحضور دکترابراهیمی مدیرعامل بانک‌انصار و دکترسیدمحمدعلوی رییس‌ هیئت‌مدیره‌ و دبیرکل‌جامعه حسابداران رسمی ایران، تفاهم‌نامه همکاری میان بانک انصار و جامعه حسابداران رسمی ایران امضاء شد.

تفاهم نامه بانک انصار با جامعه حسابداران رسمی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی وتبلیغات بانک انصار،  در نشستی که به همین مناسبت تشکیل شد و آقایان فتحعلی و مجاهدی معاونان مالی و بانکداری نیز در آن حضور داشتند، ابتدا دکترسیدمحمدعلوی رییس هیئت مدیره ودبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران طی سخنانی از امضای تفاهم نامه با بانک انصار که آن را بانکی صالح و سالم نامید ابراز خرسندی کرد و گفت: بانک انصار در سلامت کامل به سرمی برد و در جامعه وجهه بسیار خوبی دارد؛ ما امیدواریم این بانک با جامعه حسابداران که در سراسر کشور گسترده است و عضو دارد، همکاری های خوبی داشته باشد. وی افزود: پس از عقد قرارداد به تدریج موسسات، سرویس ها و واحدهای همکارمان را تشویق به آوردن وجوهشان به بانک انصار می کنیم.

پس از سخنان دبیرکل جامعه حسابداران، دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار با اشاره به پیشینه این بانک در حوزه پولی و بانکی کشور گفت: به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانک‌های خصوصی کشور دارای توان کاربردی بالای فناوری های اطلاعات هستیم، دغدغه اصلی ما حداکثرسازی سود نیست و سود حاصله بیشتر ناشی از برکات عمل به موازین و عقود اسلامی و استعانت الهی است. وی افزود: تصمیمات بانک انصار براساس مصالح کشور است، بیش از 30درصد منابع ما ارزان قیمت و خُرد است و همین باعث شده که ریسک کمتری نسبت به دیگر بانکهای خصوصی داشته باشیم و در هسته کسب وکار بانکداری خود، بانکداری خُرد ومتوسط را انتخاب کنیم.

مدیرعامل بانک انصار پس از آن به سیاستهای بانک انصار در حوزه مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه حمایت‌های اجتماعی بانک انصار بستر مناسبی در حوزه خدمات اجتماعی به وجودآورده است. تهیه جهیزیه ارزان قیمت برای محرومین با استفاده از کالاهای ساخت داخل با سرمایه‌های ایرانی یکی از اقدامات زیربنایی اخیر بانک است که با عنوان‌های طرح حاتم و طرح رضوان درحال اجرا است. وی افزود: ما درحال برنامه‌ریزی برای این اقدام خیر هستیم که با واریز یک میلیون وپانصدهزار تومان از سوی افراد، یک جهیزیه برای یک خانواده در دوره افتاده‌ترین مناطق کشور تأمین کنیم. در این طرح، 7 قلم کالا تا سقف 7 میلیون تومان را تأمین می‌کنیم.

دکترابراهیمی بستر مناسب فناوری‌های نوین اطلاعات در بانک انصار را زمینه‌ای برای گسترش خدمات بانک‌انصار دانسته وتصریح کرد: عمده مشتریان ما قادرند بدون حضور در شعب از این خدمات بهره مند شوند. سیستم های نوین ما عمدتا بومی هستند و در داخل بانک طراحی شده اند .

مدیرعامل بانک انصار در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارایه خدمات بانکی مناسب بانک انصار به جامعه حسابداران رسمی کشور بیان داشت: سازوکارهای مناسبی را درنظرگرفته‌ایم تا به کارکنان شما خدمات ارایه دهیم. آماده ایم تا در حوزه ازدواج، خرید کالاهای ایرانی و تأمین مسکن کارکنان شما و موسسات وابسته‌تان مساعدت کنیم.

این گزارش می افزاید که پس از سخنان دکترابراهیمی، تفاهم نامه توسط دکتر ابراهیمی و دکترعلوی به امضاء رسید.   

 

 

 

 

 

 

     

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی