English

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق نوآوری و شکوفایی

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با بانک پارسیان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در تاریخ 28 آذر ماه در محل این صندوق برگزار شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک پارسیان با صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مدیرعامل بانک دراین مراسم با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان،گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به حوزه اقتصاد دانش بنیان و سیاست هایی اقتصاد مقاومتی، نقش بانک ها نسبت به گذشته پررنگ تر شده است و بانک ها وظیفه دارند در جهت تحقق اهداف این مهم حرکت کنند.

کورش پرویزیان افزود: بانک پارسیان به عنوان یک نهاد مالی جامع که دارای مجوز از بانک مرکزی ، سازمان بورس و اوراق بهادارکشور است، تمامی ابزارهای لازم برای کسب وکار درحوزه های مختلف را فراهم کرده است. همچنین این بانک آمادگی  ایجاد ابزارهای نوین تسهیل کننده کسب وکار به ویژه کسب وکار دانش بنیان را دارد.

مدیرعامل بانک پارسیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه بانک پارسیان این توفیق را داشته که منابع مناسبی در حوزه تسهیلات برای فعالیت های کوچک و متوسط ، دانش بنیان ها و صادرات گرا پوشش داده و و به عنوان یک نهاد مالی موثر دراین عرصه ها کارنامه قابل قبولی داشته است و با ایجاد صندوقی با همکاری مجموعه رویان نخستین صندوق خطرپذیر را ایجاد کرده و در زمینه های گوناگونی ، به عنوان نخستین نهاد مالی حضور داشته است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیرو تفاهم نامه حاضر بانک متعهد به ارائه انواع خدمات و تسهیلات از قبیل صدور ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی به شرکت های دانش بنیان و افراد حقیقی و حقوقی خواهد بود .

در ادامه این مراسم دکتر سلطانی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی درخصوص این تفاهم نامه و اثرات آن گفت: جایگاه بانک ها در اقتصاد کشور امروزه برکسی پوشیده نیست و همه به این نکته اذعان دارند که اقتصاد ما اقتصاد مبتنی بر بانک است، و گاه حمله های غیرمنصفانه و غیرکارشناسی علیه بانک ها صورت می گیرد .

دکتر سلطانی با تاکید بر اهمیت بانک ها درنظام اقتصادی کشور گفت : هیچ گاه شرکت های بیمه ای و حتی بورس نیز جای نظام بانکی در نظام تامین شرکت ها را پر نخواهند کرد.

او درمورد همکاری بانک پارسیان با صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: بانک پارسیان و صندوق نوآوری و شکوفایی درشرایطی که اولویت کشور به اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان است، وظیفه حمایت از شرکت های دانش بنیان  را دارند.چرا که برای پیشرفت کشور درآینده چاره ای جز هدایت و جذب فارغ التحصیلان و متخصصان به این حوزه نداریم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: طبق آخرین آمار بسیاری از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان از سوی بانک ها تامین شده و مابقی نیز درحال انجام است ، بدین معنی که بانک ها به سرعت زیاد درحال تطبیق خود با راهبرد اصلی کشور و دانش بنیان ها هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی