English

نقش بی‌بدیل بانک شهر در توسعه طرح‌های عمرانی کلانشهرها

رئیس شورای اسلامی شهر کلانشهر اراک با اشاره به حمایت‌های بانک شهر از توسعه طرح‌های عمرانی کلانشهرها،گفت: این بانک در تامین تجهیزات عمرانی شهرها نقش مهمی را طی سال‌های اخیر ایفا کرده است.

نقش بی‌بدیل بانک شهر در توسعه طرح‌های عمرانی کلانشهرها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک شهر، کاوه فلک افلاکی با بیان این مطلب افزود: بانک شهر  برای پشتیبانی از خطوط متروی شهرهای سراسر کشور، چند هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: بانک شهر در پیشبرد پروژه‌های عمرانی کلانشهرها اقدامات تاثیرگزاری را انجام داده است که امیدواریم با کمک این بانک، شهرها هرچه بهتر در مسیر صحیح توسعه حرکت کنند.

رئیس شورای شهر کلانشهر اراک تصریح کرد: با توجه به حجم بالای کمک‌های بانک شهر به پروژه های عمرانی کلانشهرها، این بانک را باید بزرگترین پشتیبان شهرداری‌ها دانست و از آنجایی که شهرداری‌ها به بانک‌های مختلف بدهی زیادی دارند و ممکن است در دریافت تسهیلات از بانک‌های مختلف دچار محدودیت‌هایی باشند به همین دلیل حضور و مشارکت بانک شهر می تواند بسیاری از گره‌ها را به ویژه در کلانشهرهای کشور باز کند.

فلک افلاکی با اشاره به رشد چشمگیر منابع این بانک طی ۳ سال گذشته افزود: عملکرد موفق بانک شهر در جلب اعتماد مردم در این سال‌ موجب شده است که منابع این بانک به‌طور قابل توجهی افزایش یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: بانک شهر موفقیت‌های بسیار قابل توجهی را در حوزه های مختلف بانکی کسب کرده و هم اکنون نیز در میان بانک‌های برتر کشور قرار دارد.

رئیس شورای شهر کلانشهر اراک همچنین گفت: خوشبختانه پیشخوان‌های شهر نت این بانک نیز هم اکنون به عنوان یک شعبه مستقل بانکی در هرساعت از شبانه روز خدمت رسانی می‌کند و موجب رضایت شهروندان شده است.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی