English

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه:

توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است

سالیانه به طور متوسط ۳ هزار نفر بر اثر حوادث مختلف از جمله زلزله و سیل در کشور جان خود را از دست داده و حدود ۵ هزار واحد مسکونی تخریب می شود.

توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، اسماعیل نجار صبح امروز (دوشنبه) و در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن تبریک روز ملی بیمه گفت: امیدوارم این همایش دستاوردهای مطلوبی داشته باشد.
 وی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور گفت: سالیانه به طور متوسط سه هزار نفر در حوادث طبیعی جان خود را از دست میدهند و ۵ هزار واحد مسکونی تخریب میشود.
وی با اشاره به زلزله های اخیر در کرمانشاه و کرمان گفت: تا به امروز ۵۲۱ نفر در زلزله کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و ۷ هزار و ۸۲۱ نفر نیز مصدوم شدند که به طور سرپایی، بیمارستانی و بستری درمان شده اند.
نجار گفت: ماده ۱۰ تنظیم بخشی از قوانین مالی دولت نقشه راه را ترسیم کرده و امیدواریم با نهایی شدن بیمه صندوق حوادث طبیعی بسیاری از ریسک ها پوشش داده شود. 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل پرداخت های نامناسب، بسیاری از کشاورزان محصولات و باغات خود را بیمه نمی کنند.
معاون وزیر کشور اظهارداشت: اگر بتوانیم و کمک کنیم تا تمامی ریسک ها در کشور را بیمه کنیم، تحول بزرگی در کشور، امنیت غذایی، کشاورزی و... به وقوع خواهد پیوست؛ امروز توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی