English

توافق بانک ملت و گروه صنعتی ماموت برای تقویت سطح همکاری ها

بانک ملت و گروه صنعتی ماموت با هدف تقویت همکاری و تعاملات فی مابین در جهت افزایش تولید و کمک به اشتغال کشور، تفاهمنامه امضا کردند.

توافق بانک ملت و گروه صنعتی ماموت برای تقویت سطح همکاری ها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر بهزاد فردوس و مهرزاد فردوس از گروه صنعتی ماموت رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی طرفین از طریق ارائه خدمات ویژه بانکی به شرکت و شرکت های وابسته به گروه ماموت، افزایش خواهد یافت.

بر این اساس، بانک ملت انواع خدمات خرد و خدمات ویژه بانکداری الکترونیک، خدمات اعتباری، خدمات سرمایه گذاری، تامین سرمایه و کارگزاری و همچنین انواع خدمات ارزی را به گروه صنعتی ماموت ارائه خواهد داد.

مدت اعتبار این تفاهمنامه سه سال تعیین شده است که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم انعقاد این تفاهمنامه با بیان این نکته که فعالیت گروه صنعتی ماموت و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر، خیر و برکت برای مدیران این گروه در پی دارد، اظهار داشت: ما با شعار به جایی نمی رسیم و مهم عملیاتی کردن شعارها است که خوشبختانه گروه صنعتی ماموت، این شعارها را به منصه ظهور رسانده است.

وی با اظهار خرسندی از امضای تفاهمنامه بین بانک ملت و این گروه صنعتی، افزود: بانک ملت آمادگی دارد تا مجموعه کاملی از خدمات و تسهیلات بانکی را به گروه ماموت ارائه دهد.

دکتر بیگدلی، ارائه خدمات کارمزدی را باعث کاهش نرخ سود تسهیلات برای مشتریان خواند و یادآور شد: هرچه میزان کارمزد دریافتی از شرکت ها بیشتر باشد، دست بانک برای کاهش نرخ سود تسهیلات بازتر خواهد بود.

وی حمایت از مجموعه های اقتصادی، تولید و اشتغال را از وظایف اصلی بانک ملت خواند و تاکید کرد: در عین حال این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی مسوولیت دارد تا با ایجاد سود، رضایت سهامداران خود را نیز جلب کند.

مدیرعامل بانک ملت، انعقاد تفاهمنامه را باعث تقویت بستر همکاری های فی ما بین دانست و ادامه داد: بانک ملت آماده است تا در بخش ریالی و ارزی، تمامی خدمات مورد نیاز شرکت های تولیدی را ارائه دهد و بدین ترتیب به تقویت بخش اقتصادی و تولیدی کشور و به تبع آن ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری کمک کند.

دکتر بهزاد فردوس، مدیرعامل گروه صنعتی ماموت هم در این نشست با قدردانی از همکاری های بانک ملت از بدو تاسیس این گروه، اظهار داشت: من خودم را مدیون محبت های بانک ملت می دانم و حمایت های این بانک از گروه صنعتی ماموت، حمایت از اقتصاد کشور و آینده فرزندان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به فعالیت های گروه ماموت در کشورهای مختلف، اضافه کرد: ماموت امروز خود را مدیون بانک ملت و مدیران و کارکنانی می داند که با زحمات و تلاش های شبانه روزی، این بانک را به جایگاه رفیع کنونی رسانده اند.

فردوس همچنین از انعقاد قرارداد با خودروسازان بزرگ دنیا از جمله فولکس واگن برای وارد کردن و سپس تولید خودرو با برند این شرکت ها در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با کمک بانک ملت و اجرای مفاد تفاهمنامه، فعالیت های این گروه به صورت چشمگیری توسعه پیدا خواهد کرد.

بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری و محمدرضا جنگجوی رییس اداره کل بانکداری شرکتی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های گروه صنعتی ماموت و روند همکاری بانک ملت با این گروه صنعتی ارائه کردند.

حسن مقارئی، مدیرعامل شرکت لیزینگ کارآمد نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد که این شرکت که از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت است نیز بتواند با استفاده از تسهیلات بانک ملت، حجم فعالیت های خود را توسعه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی