English

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه های شمالغرب تهران

علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه به طور سرزده از سه شعبه جنت آباد، اکباتان و آیت‌اله کاشانی بازدید کرد.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه های شمالغرب تهران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک، به طور سرزده در سه شعبه جنت آباد، اکباتان و آیت‌اله کاشانی حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف شعب، به صورت رو در رو با یکایک همکاران به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل بانک سرمایه در این بازدیدها، پس از گفت و گو با مسئول هر شعبه در زمینه وضعیت منابع و مصارف و همچنین وضعیت عملکرد شعبه در خصوص ضمانت‌نامه‌ها و سایر مسائل مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت بهبود عملکرد هر شعبه، همکاران شعبه نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل شعبه با وی در میان گذاشتد و پویان شاد نیز رهنمودهایی جهت انجام بهتر امور به همکاران جوان شعبه ابراز نمود.
گفتنی است علیرضا پویان شاد، مدیرعامل بانک سرمایه، به پاس عملکرد برجسته و شایسته تقدیر همکاران شعبه جنت آباد، ایشان را مورد تشویق قرار داد.
شایان ذکر است این سلسله دیدارهای مدیرعامل بانک سرمایه به منظور آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب صورت می‌پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه