English

در چهارسوق مالی پارسیان رخ داد

گشایش اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان

اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مشتریان به ویژه در حوزه بورس، با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران بانک و کارگزاری پارسیان گشایش یافت.

گشایش اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیات مدیره بانک پارسیان درمراسم افتتاح اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان تصریح کرد: تاسیس این اتاق معاملات امکان لازم برای سرمایه گزاری و خدمات‎رسانی مطلوب تر به مشتریان را فراهم می کند.

شمس عالم، با اشاره به فضا و تمرکزی که هم اکنون بر روی معاملات کالایی وجود دارد، بر برنامه ریزی برای توسعه  و فراهم آوردن  بسترهای الکترونیک و نرم افزاری این اتاق تاکید کرد.

پارسافرد، مدیر برنامه ریزی، تحقیقات و توسعه بازار بانک پارسیان نیز در این مراسم، اعلام کرد : به زودی  با همکاری بانک و کارگزاری محصولات مشترکی برای مشتریان بازار سرمایه ارایه خواهد شد محصولاتی چون  دریافت اعتبارات از سوی کارگزاری ها با مشارکت بانک.

سوری، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک پارسیان، تصریح کرد: مشتریان ترجیح می دهند به مکانی که معامله صورت می گیرد، نزدیک باشند.هدف این است که هم راستا با خدمات بانک در چهارسوق مالی، مشتریان همزمان با سهولت بیشتری از خدمات این اتاق استفاده کنند. لذا طی مکاتبات و پیگیری های لازم موفق شدیم از سازمان بورس مجوز تاسیس این شعبه را گرفته و یک شعبه مجهز به شعب کارگزاری بانک بیافزاییم.

14مین اتاق معاملات بانک پارسیان در ساختمان شعبه مرکزی بانک پارسیان دربلوار فرحزادی، نبش زرافشان غربی واقع است و مشتریان می توانند برای دریافت خدمات به این شعبه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی