English

مهلت ارسال آثار به پایان رسید؛

بازبینی نهایی آثار ارسالی به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد

بازبینی آثار ارسالی به دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد در مرحله نهایی است و زمان برگزاری مراسم اختتامیه به زودی اعلام خواهد شد.

بازبینی نهایی آثار ارسالی به جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی دبیر اجرایی و عضو هیأت‌ داوران جشنواره، با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال آثار به پایان رسید و در مجموع 1333 اثر متشکل از 603 فیلم در خصوص محور تکریم خانواده و حقوق اجتماعی، 431 فیلم در خصوص محور حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی و 299 فیلم در محور اهدای عضو، همچنین 918 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده‌است که هر کدام به طور کامل توسط هیأت‌ انتخاب بازبینی و بررسی شده‌اند. تعدادی از این آثار پس از طی مراحل مختلف، برای بررسی نهایی و اعلام اسامی برندگان به مرحله نهایی داوری راه یافته‌اند.

وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد با اتخاذ تمهیداتی، زمینه را برای نظرسنجی از هم‌میهنان و جلب آرای آنها در خصوص فیلم‌های ارسال شده به جشنواره فراهم کرده‌است. در این راستا هم‌وطنان گرامی می‌توانند قبل از بـرگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، با مراجعه به سامانه تلویزیون اینترنتی آیو نسبت به مشاهده آثار شرکت‌کنندگان و ثبت رأی خود اقدام کنند. بانک‌پاسارگاد به یک فیلم در هر بخش که توسط هم‌میهنان انتخاب شده‌است، جایزه ویژه تماشاگران را اهدا خواهد کرد. همچنین به سه نفر از شرکت‌کنندگان در انتخاب مردمی، هدیه‌ای به رسم یادبود و به قید قرعه اهدا خواهد شد.

رفیعی همچنین اظهار امیدواری کرد که هم‌میهنان عزیز بتوانند مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد را نیز به‌صورت مستقیم از طریق سامانه تلویزیون اینترنتی آیو تماشا کنند.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره به ابتکار بانک‌پاسارگاد برگزار شده‌است. امیدوار هستیم که با برگزاری آن علاوه بر شناسایی استعدادها و ایجاد انگیزه در جوانان، افکار عمومی را نیز به محورهای اصلی جشنواره که حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و اهدای عضو هستند، جلب کنیم.

وی در خصوص جوایز این جشنواره تأکید کرد: به نفرات اول تا چهارم در هر بخش این جشنواره به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 80 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال و تندیس جشنواره به ‌همراه دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال اهداء می‌شود. همچنین در بخش جنبی، به 4 ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال پرداخت خواهد شد. از هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره که تاکنون نسبت به تکمیل مشخصات خود در سایت جشنواره اقدام نکرده‌اند، تقاضا می‌شود در اسرع وقت اقدام کنند.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس با دبیرخانه و همچنین ثبت‌نام، به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه