English

در نمایشگاه تلکام؛

دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران رونمایی شد

کیوسک و دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در هجدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد.

 دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، خاتونی در این مراسم با تقدیر از فعالیت ها، تلاش ها و مشارکت شرکت همراه اول و شرکت GSS به منظور ساخت و تولید این دستگاه اظهارکرد: در راستای سیاستگذاری های دولت محترم به جهت توسعه و رشد دولت الکترونیک، بانک ملی ایران تلاش می کند تا امکان سرویس دهی و خدمات نوین به مشتریان را به شیوه غیرحضوری و در بسترهای الکترونیکی با سهولت و اطمینان بیشتر فراهم کند.

وی هدف از تولید و ساخت این دستگاه هوشمند را عرضه خدمات شبانه روزی به کاربران و مشتریان بانک بدون مراجعه به داخل شعب و استفاده از سرویس های متعدد و جدید از جمله فروش سکه طلا، صدور کارت مجدد، فروش سیم کارت، تبدیل ارز و صدورکارت هدیه برشمرد.

مسعود خاتونی دراین مراسم با ابراز امیدواری به ارائه گسترده خدمات و سرویس های بانکی در آینده نزدیک به مشتریان گفت: در فاز نخست و تا پایان سال، 1500 دستگاه انواع کیوسک بر اساس نیازهای هر شعبه در سطح کشور جانمایی، نصب و راه اندازی خواهد شد.

معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی دستگاه آنی بانک مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند امور بانکی خود را انجام دهند.

عطوفی افزود: محیط این دستگاه به گونه ای است که مشتریان بدون صرف زمان و وقت، به راحتی و سهولت می توانند نسبت به دریافت خدمات بانکی مورد نظر خود اقدام کنند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه