English

بهره برداری از ساختمان خزانه مرکزی بانک مهر اقتصاد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل و معاونین بانک مهر اقتصاد، ساختمان خزانه مرکزی بانک افتتاح و به بهره برداری رسید.

 بهره برداری از ساختمان خزانه مرکزی بانک مهر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با تقدیر از تلاش همکاران معاونت پشتیبانی و مهندسی در احداث ساختمان خزانه، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد با بیش از 700 شعبه در سراسر کشور با تکیه بر اعتماد عمومی و در اختیار داشتن منابع و سهم قابل توجهی از بازار پولی کشور، ضریب نفوذ بالایی در میان اقشار مختلف مردم دارد که با توجه به حجم بالای منابع و تعدد شعب، پروژه احداث ساختمان خزانه مرکزی با یاری خداوند متعال و تلاش مستمر و بی وقفه همکاران به منظور افزایش سرعت و امنیت پول رسانی احداث و به بهره برداری رسید.    

ایمانی با تاکید بر اهمیت تجهیز و نوسازی زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری بانک، افزود: در حال حاضر پروژه های مرکز آموزش بنی هاشم، مجتمع 100 واحدی تفریحی اقامتی رویان و احداث سایت استاندارد و مجهز مرکز داده های بانک در حال احداث است که انشا ا... تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

در ادامه، محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – به ارائه گزارشی از روند ساخت پروژه خزانه مرکزی بانک پرداخت و گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 456 متر با 830 متر زیر بنا و فضای اداری مطابق با استاندارهای امنیتی روز دنیا احداث شده است.

اکبری افزود: توجه به نیازهای مادی و معنوی و رفاهیات همکاران همواره مورد توجه مدیران عالی بانک قرار داشته است لذا این معاونت در دو سال گذشته اقدام به احداث، نوسازی و تجهیز بسیاری از واحدهای اقامتی بانک نظیر مجتمع 100 واحدی رویان در سراسر کشور نموده که در سال جاری شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه