English

بانک دی، حامی شرکت های تولیدی با هدف حمایت از تولید داخلی

مدیرعامل بانک دی گفت: حمایت بانک دی از شرکت‌های تولیدی و بازرگانی قدمی در راستای تداوم فعالیت بخش تولید کشور و نیروی انسانی شامل کارگران و مهندسان است.

بانک دی، حامی شرکت های تولیدی با هدف حمایت از تولید داخلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، مدیر عامل بانک دی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های تولیدی صرف نظر از اینکه تولید صددرصد داخلی هستند و یا تحت لیسانس شرکت‌های خارجی فعالیت می‌کنند، در صورتی که سبب ایجاد اشتغال در کشور شود از وظایف بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی است.

مدیرعامل بانک دی در ادامه دیدارهای خود از شرکت‌ها و مشتریان ارزنده بانک با حضور در شرکت‌های تکوین الکتریک و سام پخش از مجموعه شرکت‌های سامسونگ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت‌ها با مدیران آنها گفت‌وگو کرد.

شرکت تکوین الکترونیک نماینده انحصاری شرکت سامسونگ کره در ایران است و وظیفه تولید و مونتاژ لوازم خانگی با برند سامسونگ را برعهده دارد که در حال حاضر تولید و مونتاژ حدود ۸۰ مدل یخچال فریزر و ساید، ۱۴ مدل ماشین لباسشویی و روزانه حدود ۹۰۰ دستگاه جاروبرقی را انجام می‌دهد. شرکت سام پخش نیز در زمینه فروش انواع لوازم خانگی فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه