English

بانک سپه بیش از ۵ هزار شغل ایجاد کرد

مدیر شعب بانک سپه چهارمحال و بختیاری از ایجاد و پایدارى ۵ هزار و ۲۱۵ شغل با پرداخت تسهیلات از سوی این بانک از سال گذشته تاکنون خبر داد.

بانک سپه بیش از 5 هزار شغل ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی بانک سپه، مهرشاد شجاعی اظهار داشت: ۲هزار نفر هم اینک در طرح پتروشیمی لردگان با گشایش اعتبار فاینانس ۵۰۰ میلیون یورو تسهیلات از سوی بانک سپه مشغول بکار هستند. 

به گفته وی، در این مدت بانک سپه ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی و ۲۰ میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی به کارخانه تولید لوازم خانگی برفاب پرداخت که اکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر در این کارخانه مشغول بکار هستند. 
شجاعی تصریح کرد: در همین مدت با پرداخت ۷۲ میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی به شرکت سازندگی زاگرس (به جوجه) پرداخت و زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است. 
مدیر شعب بانک سپه چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون از سوی این بانک ۵۷۵ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد. 
شجاعی گفت: شرکت ورق های پوشش دار فولادی تاراز نیز با دریافت ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات از بانک سپه زمینه اشتغال ۸۰ نفر را در این شرکت فراهم کرده است. 
وی اظهار کرد: بانک سپه با پرداخت ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت فرآورده نسوز برای ۱۴۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرد. 
به گفته وی، زمینه اشتغال ۱۵ نفر با پرداخت ۳۵ میلیارد ریال از سوی صندوق توسعه ملی در شرکت آرد هفشجان از سوی بانک سپه انجام شد. 
شجاعی ادامه داد: طی سال گذشته تاکنون ۴۷ بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط، ۱۹۳ میلیارد ریال تسهیلات از بانک سپه دریافت که برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شد. 
بانک سپه
 
مدیر شعب بانک سپه چهارمحال و بختیاری افزود: پرداخت ۷ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث هتل و رونق گردشگری و ۱۱ میلیارد ریال برای بهسازی و نوسازی ۹۴ واحد مسکن شهری و روستایی از دیگر خدمات این بانک است. 
شجاعی، پرداخت ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۷۵ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در چهارمحال و بختیاری را از دیگر خدمات بانک سپه عنوان کرد.
هم اینک ۲۹ شعبه و ۱ باجه بانک سپه در استان فعال است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه