English

حساب‌های تعاونی منحله پیوند منتقل می شود

فرایند انتقال حساب (کانورت) سپرده گذاران تعاونی منحله پیوند در حال انجام است و بر اساس برآورهای موجود به زودی انتقال حساب‌ها به موسسه اعتباری کاسپین، به اتمام خواهد رسید.

حساب‌های تعاونی منحله پیوند منتقل می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، در راستای رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده های تعاونی مذکور به اطلاع می‌رساند که کانورت حساب ها با دقت و سرعت در حال انجام است و طبق پیش بینی‌های اولیه تا پایان هفته، این امکان وجود دارد که حساب‌ها به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شود. 

بر پایه این گزارش، با اتمام عملیات فنی انتقال اطلاعات حسا‌ب‌ها، گزارش کارشناس رسمی آماده خواهد شد و در حوزه صدور دفترچه و نحوه پرداخت نیز با هیات تصفیه هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد. 

شایان ذکر است که فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشتگانه منحله با مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بعد از انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می شود.

تعیین تکلیف نحوه پرداخت تعاونی بدر توس منتظر رای کارشناس رسمی دادگستری

فرایند انتقال حساب (کانورت) سپرده گذاران تعاونی منحله «بدر توس» به اتمام رسیده است اما نهایی شدن این موضوع همچنان در انتظار تایید کارشناس رسمی دادگستری است.

کاسپین

 

با وجود برداشته شدن گام مهم کانورت حساب های تعاونی منحله بدر توس، رفع مشکل سپرده گذاران این تعاونی، در انتظار تایید کارشناس رسمی دادگستری و ارائه اسناد ملکی توسط هیات تصفیه به موسسه اعتباری کاسپین(برای تامین کسری) است.

بر اساس این اطلاع، تعیین نحوه پرداخت به مشتریان تعاونی یاد شده منوط به این گزارش است تا به محض آماده شدن، اطلاع رسانی شود.

شایان ذکر است که فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشت گانه منحله با مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بعد از انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه