English

دیدار مدیرعامل بانک قوامین با خانواده شهید حججی

به منظور تقدیر از رشادتهای شهید مدافع حرم محسن حججی ، روزگذشته دکتر تقی نتاج ، مدیرعامل بانک قوامین با حضور در منزل این شهید سرافراز ضمن دلجوئی از پدر بزرگوار این شهید گرانقدر از دلاوری و شجاعت این فرزند رشید ایران تقدیر نمودند.

دیدار مدیرعامل بانک قوامین با خانواده شهید حججی

به گزارش  خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در این دیدار که معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ، مدیر کل شعب استان اصفهان، جمعی از معاونین و مدیران بانک قوامین نیز حضور داشتند ، دکتر تقی نتاج ضمن دلجویی از پدر بزرگوار شهید، شهید حججی را شهیدی فراتر از یک منطقه ، شهر یا استان خوانده و ایشان را مایه افتخار، سربلندی و عزت ایرانیان دانستند.

مدیرعامل بانک قوامین ضمن تبریک به پدر و مادر بزگوار شهید حججی بخاطر تربیت و تقدیم چنین جوان برومندی به پیشگاه اهل بیت، برای پدر و مادر و همسر این شهید گرانقدر آرزوی صبر ، سعادت و سلامتی کردند.

دکتر تقی نتاج با اشاره به واقعه ی کربلا و مصائبی که بر امام حسین (ع) و خانواده اش وارد شد گفت : شاید تا به حال برداشت ما از شهادت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش در حد شنیده ها بوده و تصویر روشنی از این امر در ذهنمان نداشتیم ، اما شهادت فرزند برومندتان که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نیکی از ایشان به عنوان حجت خدا برای مردم یاد کردند صحنه ی روشنتری را از وقایع کربلا برای ما به تصویر کشید و الان با تمام وجود اتفاقات روز عاشورا و مصیبتهای ابا عبدالله (ع) را احساس میکنیم.

مدیر عامل بانک قوامین در ادامه به دستاوردهای مهم فداکاری امام حسین علیه السلام اشاره و آنرا نتیجه ی پرهیز ابا عبدالله (ع)از عافیت طلبی دانست و گفت : اگر امام حسین (ع) در آن مقطع فقط به فکر خودش بود و سرنوشت دین مبین اسلام برایش مهم نبود ، قطعا به دنبال عافیت طلبی رفته و اینگونه خود و خانواده اش را به قتلگاه نمی برد اما سرور و سالار شهیدان تن به بیعت با یزید نداد و با خون سرخش راهی را ترسیم کرد که امروز محسن حججی ها  در این راه قدم گذاشته و به دور  از عافیت طلبی ، یزید و شمر زمانه را اینطور رسوا کنند .   

به گزارش روابط عمومی بانک پدر شهید حججی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور میهمانان از فرزند شهید خود به عنوان شهیدی ملی یاد کرد و گفت : ایشان متعلق به تمام ایران است و باعث افتخار و سر بلندی همه مردم ایران .

ایشان ضمن تشکر از لطف ، عنایت و اظهار همدردی و همراهی اقشار مختلف مردم فرزند شهید خودرا هدیه ای به پیشگاه مکتب سرخ ابا عبدا… الحسین (ع) دانسته و افزودند شهید محسن حججی باعث ایجاد یک پیوند بین وقایع عاشورا و اتفاقات اخیر در سوریه و عراق شده است.

این گزارش می افزاید در پایان این دیدار پس از کسب اجازه از پدر محترم شهید مدافع حرم ، حججی ،  مدیرعامل بانک قوامین و همراهان در شعبه ی بانک قوامین در شهرستان نجف آباد حاضر و طی مراسمی  از تابلوی شعبه که به نام شهید محسن حججی مزین گردیده است پرده برداری کردند.

این گزارش اضافه می کند : پیشنهاد نام گذاری شعبه بانک در شهرستان نجف آباد به نام شهید محسن حججی چندی قبل جهت کسب اجازه از طریق اولیاء بانک به خانواده محترم شهید اعلام و پس از موافقت ایشان شعبه بانک قوامین در این شهرستان به نام این شهید مدافع حرم متبرک گردید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی