English

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

در پی رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دکتر مسعود کرباسیان به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران طی پیامی، این مسئولیت را به ایشان تبریک گفت

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  در پی رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دکتر مسعود کرباسیان به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران طی پیامی، این مسئولیت را به ایشان تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود کرباسیان

وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی

پس از حضور پرشور مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب جناب آقای دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، این بار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آن حماسه را تکمیل کرده و با رای قابل توجه، حضرت عالی را به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزیدند.

تجربه حضور جناب عالی در سمت های مدیریتی پیشین به خوبی نشان دهنده آشنایی و اشراف شما به مسائل اقتصادی کشور و توانمندی در ارائه راهکارها برای حل مشکلات است.

بانک ملی ایران از رای اعتماد مجلس به شما بسیار خرسند است و تلاش می کند اقدامات خود را در راستای دستورات ابلاغی جناب عالی همسو با خط مشی دولت محترم تدبیر و امید عملیاتی کند.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در بانک ملی ایران، ضمن تبریک این انتصاب، از خداوند بزرگ برای شما موفقیت مسالت داشته و اعلام می دارد که این مجموعه در پیاده سازی و تحقق اهداف عالیه وزارت امور اقتصادی و دارایی از هیچگونه کوششی دریغ نخواهد کرد.

محمدرضاحسین زاده

مدیرعامل بانک‌ملی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی