English

امکان پرداخت دسته‌ای از طریق سامانه «کیلید»؛ خدمتی دیگر از بانک آینده

بانک آینده، به‌منظور تأمین رضایت بیش‌ترهم‌وطنان، امکان پرداخت دسته‌ای قبوض، حقوق، سود سهام و .. را فراهم کرد.

امکان پرداخت دسته‌ای از طریق سامانه «کیلید»؛ خدمتی دیگر از بانک آینده

به گزارش خبرگزاری موج، بانک آینده با هدف پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان حقوقی و مشترک و نیز صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن‌ها، قابلیت پرداخت دسته‌ای به حساب‌های کارکنان یا ذی‌نفعان مشتریان را از طریق سامانه «کیلید»، فعال کرد.

بر این اساس، مشتریان سامانه «کیلید»، قادر خواهند بود؛ بدون مراجعه به شعب بانک و از طریق نسخه «وب‌کیلید»، نسبت به پرداخت حقوق، پاداش، سود سهام و ... به حساب ذی‌ نفعان در بانک آینده و یا سایر بانک‌ها، اقدام نمایند.

بدین‌منظور، لازم است؛ مشتری ِسامانه کیلید، ضمن فعال نمودن «گذر واژه وب»، به نشانی: (key.ba24.ir) (محیط وب‌ سامانه)، وارد شده و نسبت به بارگذاری فایل دسته‌ای به فرمت اکسل و یا «CSV»، اقدام نماید. بدین ترتیب، دستور برداشت از حساب مبدأ ایجاد و مشابه دستور پرداخت‌های انفرادی، به کارتابل امضادار/ امضادارن ارسال شده و پس از تأیید ایشان، مبلغ مورد نظر به ‌صورت برخط (آنلاین)، به حساب‌های مقصد (حساب بانک آینده و یا سایر بانک‌ها) واریز خواه دشد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این سامانه، می‌توان به امکان واریز به حساب مشتری با بارگذاری فایلی شامل: یکی از اقلام اطلاعاتی «شماره حساب بانک آینده»، «شماره کارت بانک آینده» و «شماره شبای سایر بانک‌ها»، به ‌صورت ترکیبی در یک فایل اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی