English

بازدید مدیرعامل بانک انصار از نمایشگاه قرآن کریم

مدیرعامل بانک‌ انصار در آخرین هفته برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم ابراز امیدواری کرد که شعار امسال نمایشگاه قرآن تحت‌عنوان "اخلاق و زندگی" منبع الهام مدیران و کارکنان بانک انصار باشد.

بازدید مدیرعامل بانک انصار از نمایشگاه  قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله ابراهیمی مدیرعامل بانک‌ انصار با اشاره به پتانسیل خوب قرآنی کشور، افزود: با توجه به نوآوری و خلاقیت‌های که وجود دارد نیاز است تا کارهای خوبی در این حوزه انجام و در جامعه نهادینه شود. هرچند پوشش هنری موضوعات قرآنی می‌تواند در نهادینه شدن مفاهیم قرآنی برای عموم جامعه موثر باشد اما نیاز است تا حمایت‌های مالی نیز پشتوانه این مهم باشد.

وی با بیان اینکه بانک انصار حمایت‌های مختلفی از حوزه‌های قرآنی داشته گفت: برای اقتصاد حوزه قرآنی باید فکر اساسی صورت گیرد تا افرادی که در این حوزه فعال هستند و قلم می‌زنند و هنرآفرینی می‌کنند، با مشکل روبه‌رو نشوند. تحقق این امر، تخصیص بودجه‌ای خاص به حوزه قرآنی را می‌طلبد.

وی با اشاره به ربع قرن برگزاری نمایشگاه قرآن افزود: خوشبختانه در کشورمان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه و رونق هنر و مکتوبات قرآنی وجود دارد و باید در این راستا درست عمل کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها بهره جوییم.

مدیرعامل بانک انصار با بیان اینکه در سال‌های گذشته، آثار قرآنی را از کشورهای دیگر وارد می‌کردیم و اگر می‌خواستیم هدیه قرآنی به کسی بدهیم مجبور بودیم از انتشارات خارجی تهیه کنیم اضافه کرد: اما با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن، شاهد آن هستیم که در سال‌های اخیر، تولیدات قرآنی به اندازه‌ای پیشرفت کرده‌اند که محصولاتی فاخر و زیبنده تولید شده‌اند و قدم‌های خوبی در این راه برداشته شده است.

این بازدید با همراهی رییس دفتر امور فقهی و جمعی از معاونین و مدیران بانک انصار صورت گرفته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه