English

اعلام ساعات کار بانک پاسارگاد در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۶

بانک پاسارگاد ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در شش ماهه اول سال 1396 اعلام کرد.

اعلام ساعات کار بانک پاسارگاد در 6 ماهه اول سال ۱۳۹۶

به گزارش خبرگزاری موج، بنابر اعلام بانک پاسارگاد ، همه شعبه‌های این بانک در استان‌های تهران و البرز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۷:۳۰ تا 16 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا 13 همه خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند. شعبه‌های بانک در سایر استان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت 17 تا 19 در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند.

در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا 13 در خدمت هم‌وطنان هستند. همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ساعت‌کار شعبه‌های کیش و قشم نیز هماهنگ با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم است که در فصول مختلف توسط سازمان مناطق آزاد متبوع اعلام می‌شود.

همچنین هم‌میهنان می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک نظرها، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه