English

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خبر داد

تمدید ارسال اثر به جشنواره رسانه و نماز

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و نماز خبر داد.

تمدید  ارسال اثر به جشنواره رسانه و نماز

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفتگو با خبرنگار موج در ایلام، اظهار کرد: با توجه به استقبال اهالی و اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام از برگزاری این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا  28 آبان سال جاری تمدید شده است.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از برگزیدگان و مراسم اختتامیه این جشنواره 5 آذر سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و خبرگزاری شبستان دفتر ایلام و با همکاری ستاد اقامه نماز استان ایلام، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری می‌شود .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود، اضافه کرد: فراخوان این جشنواره از شهریورماه سال جاری اعلام و توزیع‌ شده و تاکنون بیش از 80 اثر در بخش‌های مختلف گزار، خبر، مقاله، یادداشت، مصاحبه و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال ‌شده است .

چراغی‌پور ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد .

وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید از محرم سال 95 تا محرم سال 96 در نشریات، خبرگزاری‌ها و یا سایت‌های خبری منتشرشده باشد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 28 آبان سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان پیروزی – مجتمع ارشاد، دفتر خبرگزاری شبستان ارسال کنند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان تصریح کرد: در جشنواره رسانه و نماز در سال جاری بخش نماز و فضای مجازی به‌عنوان بخش ویژه برگزار می‌شود و تاکنون حرکت خوبی در این زمینه صورت گرفته و رسانه‌های استان نسبت به تولید محتوا و مطالب در راستای توسعه فرهنگ نماز پرداخته‌اند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه