English

رئیس دانشگاه ایلام خبرداد:

دانشگاه ایلام در حوزه مدیریت سبزرتبه اول منطقه راکسب کرد

علی اکبری گفت: دانشگاه ایلام رتبه اول منطقه و رتبه 18 کشوری را در بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در حوزه مدیریت سبز، کسب کرد.

دانشگاه ایلام در حوزه مدیریت سبزرتبه اول منطقه راکسب کرد

به گزارش موج در ایلام، دکتر" محمد علی اکبری" رئیس دانشگاه، با اعلام این خبر، اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت علوم، به صورت مشترک اجرای مدیریت سبزرا در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور رصد می کنند و دانشگاه ایلام با توجه به طرح ها و برنامه های اجرا شده برای تقویت زیر ساخت ها، کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف کاغذ در مکاتبات، بهسازی موتورخانه ها، استفاده بهینه از منابع آب، جمع آوری روآن آب ها، تصفیه پساب و بازگشت آن به فضای سبز، بهسازی باغات و مزارع و درختکاری توانست، جایگاه هیجدهم را در بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، کسب نماید.

  رئیس دانشگاه، افزود: تشکیل شورای مدیریت سبز دانشگاه و اختصاص درصدی از مجموع اعتبارات عمرانی دانشگاه به این مهم، بخشی از اقدامات دانشگاه در این زمینه است. 

دکتر علی اکبری، تاکید کرد: کلیه بخش های دانشگاه موظف هستند که برنامه های خود را ذیل برنامه استراتژیک و نیز مدیریت سبز اجرا نمایند.

  رئیس دانشگاه ایلام، در ادامه ضمن تاکید برضرورت فرهنگ سازی در زمینه مدیریت سبز، بهره وری در مصرف انرژی، کاهش مصرف سوخت های فسیلی وکاهش مخاطرات زیست محیطی در آزمایشگاهها و کارگاهها،گفت: امیدوار است که دانشگاه ایلام در سالهای آتی بتواند در این زمینه به موفقیت های بهتر وبیشتری دست یابد.

علی اکبری در پایان با تبریک این موفقیت به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام و جامعه دانشگاهی استان، تاکید کرد: کسب این رتبه ارزشمند حاصل زحمات بخش های مختلف دانشگاه بویژه حوزه معاونت پشتیبانی، دفتر طرحهای عمرانی و مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه