English

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریای مازندران تشدید می شود

فرمانده انتظامی استان مازندران از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریا با هدف برقراری نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی خبر داد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریای مازندران تشدید می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید محمود میرفیضی در رزمایش طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریا با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۲ طرح سالم سازی دریا در ۷۲ نقطه از سواحل دریای مازندران راه اندازی شده است، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در چهار محور برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، بدپوششی و آلودگی ها و ناهنجاری های صوتی در سواحل اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی۱۶۰ نقطه شنا ممنوع و ۳۲۰ منطقه حادثه خیز و آسیب پذیر در سواحل دریا، از شهروندان خواست، ضمن رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی از شنا در این مناطق جدا خودداری کنند و پلیس را در حفظ ارزش های اسلامی و عفاف و حجاب در سواحل یاری کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه پلیس ایجاد نظم، امنیت، آسایش و آرامش برای همه کسانی است که از سواحل دریا استفاده می کنند، به برخی هنجارشکنان هشدار داد: پلیس با معدود افراد هنجارشکنی که استان مازندران را حیاط خلوت خود فرض کرده اند، برابر قانون با قدرت برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه