English

آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار / دو آتش نشان مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک انبار به وسعت ۱۵۰ متر واقع در محله سوهانک خبر داد و گفت: متاسفانه در این عملیات چند تن از آتش‌نشانان دچار آسیب‌دیدگی‌های جزئی شدند.

آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار / دو آتش نشان مصدوم شدند

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک انبار گفت: آتش نشانان  ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه امروز در جریان حادثه آتش‌سوزی در یک انبار واقع در محله سوهانک، خیابان سلمان  قرار گرفتند که بلافاصله دو ایستگاه به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. وی در ادامه با بیان اینکه در یک ملک شخصی انباری با وسعت ۱۵۰ متر وجود داشت که به دلیل انفجار یکی از سلیندرهای گاز، تمام این انبار دچار حریق شده بود، گفت:  آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و از سرایت آتش به دو خودرویی که در مجاورت انبار پارک شده بود جلوگیری کردند و در زیرزمین این انبار نیز آشپزخانه غذا بود که آتش به این آشپزخانه سرایت نکرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز آتش‌نشانان توانستند حریق را خاموش و عملیات لکه‌گیری آغاز شده است. در این عملیات دونفر از آتش‌نشانان دچار آسیب‌دیدگی‌های جزئی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه