English

برخورد کمباین و پراید در زنجان ۴ کشته برجا گذاشت

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از برخورد کمباین و پراید در زنجان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه چهار نفر جان خود را از دست داده اند.

برخورد کمباین و پراید در زنجان ۴ کشته برجا گذاشت

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره برخورد کمباین و پراید در زنجان گفت: تیم امدادی ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز در جریان برخورد یک دستگاه کمباین با پرداید در جاده زنجان-خدابنده-زرین رود  کیلومتر۳۰جاده قیدار-بیجار روبروی کارخانه گچ آریا قرار گرفتند که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این حادثه ۷ نفر دچار حادثه شدند، گفت:  متاسفانه این حادثه ۴ کشته برجا گذاشت.

*سه فوتی در برخورد کامیون ایسوزو با تراکتور در لرستان

مرتضوی از برخورد کامیون ایسوزو با تراکتور در ساعت ۲۳:۰۵ در جاده لرستان - خرم‌آباد - مرکزی،(کیلومتر ۴۰ محور خرم‌آبد - کوهدشت، تقاطع جاده گندابه) خبر داد و گفت: این حادثه سه فوتی و سه مصدوم در پی داشت.

*یک کشته در برخورد سواری پراید با سواری پژو

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به برخورد سواری پراید با سواری پژو اشاره کرد و گفت:سواری پراید با سواری پژو ساعت۲:۴۰ دقیقه  صبح امروز در خراسان جنوبی-سربیشه-سربیشه کیلومتر۱۵محور سربیشه-نهبندان(دوراهی دهباد) با همر برخورد کردند که در پی این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که ۵ نفر آنها بلافاصله توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند. متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه