English

پیام تسلیت فرمانده ناجا به خانواده شهید ۴ ساله حادثه تروریستی اهواز

فرمانده انتظامی استان اصفهان به نمایندگی از فرمانده ناجا با خانواده کودک شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز دیدار کرد.

پیام تسلیت فرمانده ناجا به خانواده شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز

به گزارش خبرگزاری موج  از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی به نمایندگی از فرمانده ناجا با حضور در منزل خانواده شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز  پیام تسلیت سردار اشتری را به آنان ابلاغ کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید گفت: شهادت این شهید عزیز نشان داد که کوچک و بزرگ و مرد و زن و انسان های بی گناه هیچ فرقی برای تروریست ها ندارد و هدف آنها از این کار نا امن کردن کشور و تضعیف استقامت و پایداری مردم است.

وی افزود: حادثه تروریستی اهواز یک بار دیگر ماهیت اصلی تروریست ها و حامیان آنها را مشخص کرد و باعث رسوایی آنان در سراسر جهان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، به کوری چشم دشمنان، ملت ایران همچون کوهی استوار پای نظام و ارزش های آن ایستاده و راه شرافتمندانه و افتخار آمیز خود را ادامه می دهند و مانند 40 سال گذشته توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهند کرد.

حادثه تروریستی اهواز

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: شهادت مظلومانه عده ای در حادثه تروریستی اهواز که در آغازین روز از هفته دفاع مقدس رخ داد، خون تازه ای در رگ های همه نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای انتظامی جاری کرد که تا پای جان از امنیت و آرامش کشور پاسداری کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ان شاءالله به یاری خداوند، ایران عزیز پیروز است و به فرموده مقام معظم رهبری تروریست ها و دنباله آنها در آینده ای نزدیک به سزای اعمال خود خواهند رسید.

به گزارش موج، محمد طه اقدامی فرزند یکی از پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارم آبان ماه 1392 در روستای اذان بخش میمه استان اصفهان چشم به جهان گشود. او برای تماشای رژه پدرش به مراسم رژه 31 شهریور رفته بود که توسط تروریست ها جانش را از دست داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی