English

سردار قاسمی؛

۶۵ تن کالای قاچاق در سمنان امحای شد

فرمانده انتظامی استان گفت: 65 تن انواع کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر 45 میلیارد ریال در سمنان امحای شد.

65 تن کالای قاچاق در سمنان امحای شد
سردار  روح الامین قاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه اجتماعی خبرگزاری موج، با بیان اینکه 65 تن کالای قاچاق در سمنان امحا شد، گفت: کارشناسان ارزشی بالغ بر 45 میلیارد ریال برای این مقدار کالا برآورد کردند.

وی اظهار داشت: برخورد جدی و قاطع با معضل قاچاق و عاملان ناامنی در اقتصاد کشور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و خادمان مردم و سربازان ولایت در نیروی انتظامی از هیچ تلاش و کوششی در این مسیر دریغ نمی کنند.

سردار قاسمی افزود: در همین راستا و برای پیشبرد و تحقق اقتصاد مقاومتی، برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس نیز با بکارگیری تمام تجهیزات و ظرفیت ها تشدید شده است.

این مقام ارشد انتظامی به کشف مقادیر قابل توجهی از کالاهای گوناگون قاچاق و نیز هماهنگی با دستگاه ها و سازمان های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: 65 تن انواع گوناگون کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، داروهای فاقد مجوز و تاریخ مصرف گذشته، مواد دخانی، تجهیزات دریافت از ماهواره و... به ارزشی بالغ بر 45 میلیارد ریال در این مراسم امحای شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بر استمرار اقدامات پلیس در این حوزه تاکید کرد و همراهی بیش از پیش مردم و دیگر نهادها و سازمان ها را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه