English

محدودیت ترافیکی روز ۱۳ فروردین درقم اعلام شد

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی قم با اعلام محدودیت های ترافیکی در روز 13 فروردین ماه، گفت: در این روز، تردد وسایل نقلیه سنگین در تمام محورهای برون شهری این استان ممنوع است.

محدودیت ترافیکی روز 13 فروردین درقم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی قم محدودیت های ترافیکی این استان در روز 13 فرودین را اعلام رد.

سرهنگ احمد خدایاری گفت: با توجه به استقبال مردم از مراکز تفریحی و ییلاقی برون شهری در روز 13 فروردین ماه، از تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت در همه محورهای اصلی و فرعی برون شهری قم جلوگیری می شود.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 07:00 صبح الی 12:00 ظهر روز دوشنبه از محور کهک به قم ممنوع است

وی حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی و آن دسته از وسایل نقلیه ای که از پلیس راه ناجا مجوز داشته باشند را شامل این محدودیت ندانست.
وی با اشاره به یک طرفه شدن مسیر قم- کهک و بلعکس در ساعاتی از روز 13 فروردین ماه، بیان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 07:00 صبح الی 12:00 ظهر روز دوشنبه هفته جاری از محور کهک به قم و روستای ورجان به شهرک پردیسان و همچنین از ساعت 15:00 الی 24:00 همان روز از سمت قم و لنگرود به سمت بخش کهک ممنوع می باشد.

ترافیک

شهروندان از محور معدن منگنز برای تردد در ساعت های یک طرفه شدن

خدایاری خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین، محور معدن منگنز برای تردد در ساعت های یک طرفه شدن مسیر استفاده نمایند.
بخش کهک یکی از بخش ‌های قم با 2 دهستان فردو و کهک و 18 روستا است که در جنوب قم قرار دارد و فاصله آن تا قم 30 کیلومتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه