English

فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح کرد؛

سارقین ۴۰ میلیاردی سکه، طلاجات و پول در چنگال پلیس/ یکی از سارقان قصد خروج از کشور داشت

فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی برای دستگیری 2 سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت 40 میلیارد ریال سکه، طلاجات و وجوه نقد از منازل مردم کرده بودند، خبر داد.

سارقین 40 میلیاردی سکه، طلاجات و پول در چنگال پلیس/  یکی از سارقان قصد خروج از کشور داشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی ، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آن‌ها، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند با مجرمان حرفه‌ای روبه‌رو هستند، افزود: بررسی‌های صورت گرفته نشان داد، سارقان پس از شناسایی افراد متمول به‌ صورت حرفه‌ای وارد منزل آن‌ها شده و اقدام به باز کردن گاوصندوق‌هایی که در این منازل بوده، می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان توانسته بودند تنها با باز کردن گاوصندوق یکی از منازل بالغ‌ بر 10 میلیارد ریال سکه، طلاجات و وجوه نقد را به سرقت ببرند.

معصوم بیگی توضیح داد: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌هایی در این زمینه هویت متهمان را به دست آورده و طی یک عملیات ضربتی هر 2 نفر را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان قصد خروج از کشور را داشت که با هوشمندی مأموران در عملی کردن نقشه خود ناکام شد، توضیح داد: متهمان در تحقیقات انجام‌شده، ضمن اقرار به 27 فقره سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان، مالخر اموال مسروقه را به کارآگاهان معرفی کرد که وی نیز طی عملیاتی دیگر در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از سرقت 40 میلیارد ریال سکه، طلاجات و پول توسط این سارقان خبر داد و افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه