English

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان:

امیدواریم رییسی بیشترین رای را در خوزستان داشته باشد

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان گفت: امیدواریم که مردم در روز 29 اردیبهشت رأی بیشتری به آقای رئیسی بدهند.

امیدواریم رییسی بیشترین رای را در خوزستان داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، منصور کتانباف بیان کرد: بر اساس نظرسنجی ها تا پیش از انصراف آقای قالیباف، مجموع آراء حجت الاسلام رئیسی و آقای قالیباف در خوزستان 60 درصد پیش بینی شده بود.

کتانباف ادامه داد: نقد دولت مستقر بسیار محکم است و مردم بسیار مصمم و مصر هستند که فرزندان انقلاب، هدایت قوه مجریه را به دست بگیرند و دولت کار و کرامت روی کار بیاید. ان شاءالله آقای رئیسی، رئیس جمهور خواهد شد و با تشکیل دولت کار و کرامت، غبار محرومیت از چهره خوزستان زدوده می شود. در خوزستان نیز بسیار امیدواریم که بیشترین رأی مردم به آقای رئیسی اختصاص داشته باشد.

وی گفت: فعالیت کلیه ستادهای انتخاباتی، مرکزی و مردمی قالیباف در سطح استان از عصر روز گذشته برای حمایت از رئیسی آغاز شده است.

کتانباف اظهار کرد: پس از تصمیم آقای قالیباف برای انصراف از حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از حجت الاسلام رئیسی در بعد ازظهر روز گذشته، کلیه ستادهای انتخاباتی، 12 ستاد زیرمجموعه ستاد مرکزی، 27 ستاد شهرستانی، حدود 342 ستاد مردمی و دیگر ستادهای آقای قالیباف مستقر در دهستان ها و بخش های استان، فعالیت تبلیغاتی خود را در حمایت از حجت الاسلام رئیسی با جدیت آغاز کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر