English

همزمان با سراسر کشور

ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل آغاز شد

همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی و شهر و روستان در اردبیل آغاز شد.

ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، ماریا موسوی دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل صبح امروز در بازدید از مرکز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور امروز در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های اردبیل آغاز شد و روند ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به نحو مناسبی در حال انجام است.

وی افزود: مراکز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مشخص شده است که امروز شاهد حضور نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در اردبیل هستیم که این امرنشان از شور و شوق انتخاباتی است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند می‌توانند با ارائه مدارک لازم و همراه داشتن گواهی سوپیشینه به فرمانداری و بخشداریهای تابعه خود مراجه کنند و نحوه ثبت‌نام خود را انجام دهند.

موسوی با بیان اینکه ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: انتظار داریم افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا راد ارند در زمان مقرر مراجعه کرده تا در روند ثبت‌نام خللی وارد نشود.

وی برگزاری انتخابات سالم و باشکوه را یک اولویت اساسی برای مسئولان عنوان کرد و اظهار کرد: مشارکت حداکثر مردم نیز اهمیت بسیاری دارد که مردم استان اردبیل بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم می‌ز‌نند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر