English

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

بستر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در استان قزوین فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با بسیج همه امکانات دستگاههای اجرایی بستر برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آرام را در استان فراهم کرده ایم.

بستر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در استان قزوین فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدسعید شاهرخی درجلسه مشترک ستادانتخابات استان وشهرستان البرز که روزیکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: برنامه ریزی به منظور آگاهی از آخرین وضعیت آمادگی شهرستان در راستای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این نشست بررسی می شود.

وی افزود: روسای کمیته های ستاد در سطح استان و شهرستان ها لازم است تعامل و ارتباط خود را بیشتر کرده و آمار واطلاعات خود را به روز کنند.

شاهرخی گفت:مردم بعنوان سرمایه های اجتماعی درمقاطع مختلف نقش تاثیرگذاری داشته اند ودرنظام جمهوری اسلامی بزرگترین پشتوانه محسوب می شوند.

بستر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در استان قزوین فراهم است

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: مردم در تمام مسائل نظام در صحنه بوده اند و در راهپیمایی 22 بهمن که به ادعای همه تحلیل گران بی طرف یک حضور فوق العاده و کم نظیر بود، بار دیگر علقامندی خود به نظام و ولایت را اثبات کردند.

وی بیان کرد: ظرفیتی که در قانون اساسی برای نقش آفرینی مردم در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد بسیار بالاست و درحقیقت مردم با استفاده از این فرصت نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان به حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای اشاره کرد و یادآورشد: در انتخابات مشارکت حداکثری، تضمین سلامت، رقابت و امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است و رعایت این مسائل باید مورد توجه همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری قرار گیرد.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصل اساسی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری باشکوه انتخابات تقویت می شود لذا باید همگی بدنبال حضور گسترده مردم در انتخابات آتی باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در موضوع امنیت انتخابات قزوین از استانهای امن کشور محسوب می شود و با دقت و تیزبینی دست اندرکاران تمام مسایل امنیتی رصد می شود و مشکل خاصی در برگزاری انتخابات امن و سالم وجود ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: همه رسانه ها، قلمها و تریبونها باید در مسیر امیدوار کردن مردم به آینده و بیان خدمات جمهوری اسلامی و اقدامات بزرگ در عرصه های داخلی و خارجی بکار گرفته شود.

وی گفت: زمینه سازی و فراهم کردن بستر مناسب توسط مسئولان و مجریان می تواند حضور پررنگ و تاثیرگذار مردم را در پی داشته باشد.

شاهرخی افزود: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری رای مردم و فرآیند انتخابات، حق الناس است و حتی یک رای هم اهمیت دارد و باید امانت دار آرای مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد:در برگزاری انتخابات همه افراد و نامزدها باید شرایط یکسانی داشته باشند تا شائبه طرفداری از یک جریان و گروه خاص ایجاد نشود و ضوابط و معیارها برای همه به طور یکسان بر مبنای قانون رعایت شود تا انتخاباتی سالم، رقابتی با مشارکت حداکثری مردم شکل بگیرد.

وی گفت: انتخابات یک حرکت ملی است لذا تمام امکانات دولتی باید در اختیار عوامل اجرایی برگزاری انتخابات قرار گیرد و مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان موظفند طبق قانون، همه تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز ستاد استانی و شهرستانی را برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در اختیار مسئولان قرار دهند.

در این جلسه رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز گزارشی از عملکرد انتخابات در دوره های گذشته و برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در زمینه انتخابات اینده ارائه کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا 29 اردیبهشت ماه سال آینده همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر